Vraag

Wat is de status van mijn klacht?

  • 23 April 2024
  • 2 reacties
  • 27 keer bekeken

Half maart heb ik in de KPN winkel in Gorinchem mijn abonnementen voor mobiel en Thuis aan laten passen. de lokale medewerker daar merkte op dat ik ondanks dat ik alle benodigde abonnementen had ik geen korting (€ 5,-) kreeg op mijn Viaplay abonnement. Hij heeft hiervoor een klacht aangemaakt, maar daar heb ik tot op heden geen reactie op gekregen.

 

Graag verneem ik de status van de klacht. Voor het overige wil ik melden dat ik aanspraak wil maken op de volledige terug betaling van deze extra korting vanaf het moment dat ik ViaPlay heb geinstalleerd.

 

Met vrien delijke groet,

J.A.P. Wennekes


2 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @HW52 

Welkom op het forum van KPN.

Een KPN moderator kan in jouw klantengegevens kunnen kijken, wat de huidige status is van jouw ingediende klacht bij KPN, en jouw daarvan een terugkoppeling van geven binnen deze topic.

Zou je wel alvast je Forum Profiel volledig willen invullen, zodat de moderator al jouw gegevens heeft en je ook kan helpen.

Het kan enkele dagen duren voordat een moderator je voorziet van antwoord, dit is mede afhankelijk van de drukte op het forum.

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @HW52, welkom op onze community! Er zou naar aanleiding van een klacht met een paar werkdagen wel contact met je opgenomen worden. Als je nog niets gehoord hebt kun je hierover ook even met ons bellen op 0800-0402
Je kunt ook online je klacht indienen via dit formulier.

Reageer