Beantwoord

Wat kan KPN aanbieden voor mijn mobiele zakelijke abonnement?

  • 28 December 2022
  • 6 reacties
  • 127 keer bekeken

Ik betaal voor mijn abonnement bij KPN 21.25 euro per maand. Zakelijk abonnement. Bij andere aanbieders zoals simpel.nl vind ik vergelijkbaren abonnenmenten voor slechts een paar euro per maand. Hoe kan dat? Ik wil graag bij KPN blijven maar niet ten koste van zoveel geld.

icon

Beste antwoord door Anonymous 28 December 2022, 15:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hoe oud is het abonnement? Want KPN verhoogd jaarlijks de prijs. Als u nooit opnieuw afsluit, dan gaat u steeds meer betalen. 

Sowieso is zakelijk meestal toch al duurder. Neem een abonnement met 20 GB data als voorbeeld. Met onbeperkt bellen. Dat kost particulier € 23,50. Indien er ook een thuisabonnement is.

Zakelijk kost dat abonnement € 23,20, maar dat is wel exclusief btw. Bij grote bedrijven met 10-tallen mobiele abonnementen word het een ander verhaal. Maar bij 1 zakelijk abonnement bent u meestal duurder uit.

Hallo @PaulHouben je zou ook Simyo kunnen overwegen, dat is een volle dochter van KPN tegen zeer aantrekkelijke tarieven omdat alles online gaat en dan blijf je dus toch bij KPN.

Het mobiele abo van mijn vrouw is contractvrij nu en zij gaat ook over naar Simyo na de maand opzegtermijn.

Voorbeeld: KPN nu 0GB/150min/sms €7,35 per maand

Straks: Simyo dan 4GB/400min/sms €8,00 per maand, combivoordeel omdat zij ook een thuisabo heeft, zonder thuisabo is het 2GB/200min/sms

hallo

ik zit dit met intresse te lezen ik heb ook een oud abbo eigenlijk 2 en die worden alleen maar duurder met de paar euro (inflatiecorrectie)  die door de KPN elk bij jaar er bij doet en het aanbod (simonly) vind ik te duur.

SIMYO heeft een leuk aanbod en prima prijzen.

de vraag is als je naar SIMYO overstapt hoe komt het met het compleet verhaal hier bij de KPN.

Halo @Dag , bij Simyo kies je voor totaal als je ook een thuisabo bij KPN hebt, dan krijg je dubbele minuten en dubbele data.

Bepalend is het zelfde adres zowel bij KPN als Simyo. De rest gaat vanzelf.

 

Reputatie 7
Badge +24

de vraag is als je naar SIMYO overstapt hoe komt het met het compleet verhaal hier bij de KPN.

Dat vervalt als u met beide mobiele abonnementen overstapt naar Simyo. Als u met 1 overgaat en de andere bij KPN houd, dan verandert er niets. U kunt alleen geen data meer delen. Maar goed... dat kunt u bij Simyo sowieso toch al niet.

@JanD @Nick83 

Bedankt voor de info ik heb in ieder geval 2 abonementen die ik verhuis naar Simyo zo als het nu staat.

sorry voor de late reactie.