Vraag

Wat zijn de gevolgen als ik naar Solcon glasvezel overstap?

  • 20 June 2023
  • 3 reacties
  • 103 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hallo,

 

ik had net een test bij solcon gedaan, nu blijk ik glasvezel vam 1000Mbit te kunnen krijgen op mijn adres. kpn zelf kan geen glasvezel leveren.

ik woon in almelo 7608kv

stel ik stap over op solcon:

ik heb nu alles van kpn.

wat gebeurd er met het email adres?

zoals ik lees heb ik dezelfde kortingen op mobiel. 

en de kortingen op de tv extra,s zijn zo te zien gelijk.

alleen tv+ zal dan vervallen....

klopt dit allemaal?

kan ik solcon krijgen op mijn adres?

 

zoals het er naar uit ziet komt kpn niet op het glasvezelnet hier. 

mvg.

 

steffen meijer

Admin: adresgegevens uit openbare post verwijderd


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Steffen14 

 

Je e-mailadressen van KPN kun je gratis meenemen: https://www.solcon.nl/particulier/gratis-kpn-emailbehoud/

Als ze op hun pagina aangeven dat je glasvezel kan krijgen zal dat wel kloppen, Solcon levert ook over andere glasvezelverbindingen dan alleen die van KPN.

TV+ hebben ze i.d.d. niet in hun aanbod, ik zie alleen Amino's of de VIP 5202 (die KPN ook leverde).

Kortingen mobiel zijn gelijk, als je een KPN mobiel abonnement van voor 8 oktober 2019 hebt krijgt je ook nog verdubbeling van data, belminuten en sms'jes.

Ze hebben alleen minder entertainment opties, zo te zien alleen Viaplay, gratis ESPN of Pluspakket, Film1, Ziggo Sport totaal en Duits.

Hallo @Steffen14 

 

Je e-mailadressen van KPN kun je gratis meenemen: https://www.solcon.nl/particulier/gratis-kpn-emailbehoud/

Als ze op hun pagina aangeven dat je glasvezel kan krijgen zal dat wel kloppen, Solcon levert ook over andere glasvezelverbindingen dan alleen die van KPN.

TV+ hebben ze i.d.d. niet in hun aanbod, ik zie alleen Amino's of de VIP 5202 (die KPN ook leverde).

Kortingen mobiel zijn gelijk, als je een KPN mobiel abonnement van voor 8 oktober 2019 hebt krijgt je ook nog verdubbeling van data, belminuten en sms'jes.

Ze hebben alleen minder entertainment opties, zo te zien alleen Viaplay, gratis ESPN of Pluspakket, Film1, Ziggo Sport totaal en Duits.

op zich wil ik bij kpn blijven, ik mis alleen de glasvezel, met pairbounding heb je beperkte upload en beperkte modemkeuze.

 

Reputatie 7
Badge +18

Ik zou gewoon overstappen als je glasvezel met meer upload wilt.

Ik heb zelf Solcon zakelijk via een glasvezel verbinding en dat is een prima verbinding, goede en stabiele up- en download, dat gaat overigens wel over een KPN Netwerk glasvezellijn, vroeger had ik Telfort.
Ik heb er geen TV bij dus daar heb ik geen ervaringen mee.

Je krijgt daar op zich al een goed Fritz!Box modem maar je kan er ook makkelijk zelf een router achter hangen, wel even opletten of TV ook gaat werken met de router die je wilt aanschaffen.