Beantwoord

Wel aansluitkosten in rekening gebracht en ook kosten voor een Gamepass, daarnaast Youfone niet opgezegd. Wat is er aan de hand?

  • 17 February 2022
  • 2 reacties
  • 44 keer bekeken

Hi

Wij hebben al meerdere keren contact opgenomen met de klantenservice en we worden elke keer niet geholpen en aan ons lot over gelaten!  Hoe kan dit!?!

Ons verhaal : Wij zijn eind november overgestapt van Youfone naar Kpn vanwege de blackfriday actie( een gratis xbox ) Wij hebben toen gebeld naar kpn en toen werd ons uitgelegd dat zei de overstap zouden regelen en je nog extra korting kreeg als je ook een telefoon kpn abonnement erbij zou nemen en daar geen aansluitkosten bij komen kijken. Vervolgens moeten wij betalen voor aansluitkosten van tv en internet en voor aansluitkosten van een telefoon abonnement en is er 2 x een gamepass abonement afgeschreven waar wij geen toestemming voor hebben gegeven. Helaas houd het daar niet bij op want wij kregen daarna ook nog is 2 maal een factuur van youfone van de maand december en januari. Toen hebben wij gebeld naar youfone en die zeiden dat we bij kpn moesten zijn en kpn zegt dat hun een email hebben gestuurd dat de overschrijving niet gelukt is maar laten vervolgens wel het abonnement starten en rekenen 2 maanden tv internet en mobiele telefoonkosten. En dan vraag ik of ze contact op willen nemen met youfone en vertellen me even dat het mijn probleem is en niet die van hun…. Wat is dit voor klantenservice en waarom hebben wij alleen maar problemen gekregen met het overstappen naar kpn terwijl dit leuk en voordelig moet zijn? Me vriendin zit nu huilend op de bank omdat ze een betalingsregeling moet treffen met youfone. Gaat hier nog wat aan gebeuren of word wij hier echt even keihard als klant verwaarsloost? Met vriendelijke groet. M.vd Heuvel.

 

Admin: adres gegevens verwijderd en opgeslagen in je profiel

icon

Beste antwoord door Rutger van KPN 20 February 2022, 14:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Badge +19

Dat klinkt allemaal niet best. Maar ik heb goed nieuws.  Een medewerker gaat hier zeker op reageren en u helpen. Vul uw profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze voor u aan de slag. Een medewerker reageert over een dag of twee.

Reputatie 7
Badge +15

@Noodle Noodless Welkom op het forum. 

Wat jammer om te lezen dat er nogal wat mis lijkt te zijn gegaan bij je overstap.

Ik controleer graag voor je wat hier is gebeurd en of er iets is dat ik voor je kan betekenen. 

Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en hier een seintje kunnen geven als dit is gelukt? Dan kan ik je gegevens er bij pakken!