Wel betaald voor een product die ik nooit heb besteld

  • 24 February 2024
  • 2 reacties
  • 78 keer bekeken

Geachte medewerker jullie zouden mij gerust kunnen mijn naam voor me aan Ik kan bij jullie in het account en jullie een mail versturen jullie hebben namelijk gruwelijke foute begaan met één ervan een product te hebben besteld en nooit te maar ik wel heb betaald

 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Bijnaam 

Welkom op het forum van KPN.

Zou je even wat duidelijker kunnen uitleggen waar het nu precies om gaat?
Met hoe je het nu omschrijft, snapt niemand wat je nu bedoeld en ook wilt.

Gaat het om een bestelling van een dienst? of een product bij KPN?
En wat heeft Beverly Hills nu met KPN in Nederland te maken?
KPN verstuurd niets naar een buitenland adres, maar alleen binnen Nederland zelf.

Graag een stuk duidelijkheid, zodat we je ook goed kunnen helpen.

Reputatie 7

Hoi @Bijnaam, het is mij, net als Michel, niet duidelijk wat je precies bedoelt. Het kaartje maakt het ook onduidelijker. We kunnen met je meedenken, als jij er meer over verteld. Als je het makkelijker vindt om ons te bellen kan dat ook, we zijn bereikbaar op 0800-0402.

Reageer