Beantwoord

Wijziging bankrekening lukt telkens niet

  • 30 December 2022
  • 1 reactie
  • 95 keer bekeken

Ik heb mijn bankrekening al 3x aangepast op mijnkpn maar krijg elke maand een mail dat de factuur niet is betaald en dat ik mijn bankrekening moet aanpassen. 

 

Ik log in op mijnkpn, ik ga naar mijn producten, mijn persoons- en betaalgegevens, en dan betalingsgegevens wijzigen en rekeningnummer wijzigen. Dan wordt er aangegeven dat het opgeslagen is maar eindstand is dat elke keer mijn oude rekeningnummer blijft staan blijkbaar. Hoe kan ik dit aanpassen?

icon

Beste antwoord door Rutger van KPN 3 January 2023, 17:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15

@alexander ten bokkel Welkom op het forum. 

Wat lastig dat het niet lukt om je bankrekeningnummer te wijzigen. Waarom dit niet lukt via MijnKPN durf ik niet direct te zeggen. 

Ik zou het bankrekeningnummer graag voor je wijzigen, maar hiervoor is een verificatie nodig. 

Ik zou je dan ook willen adviseren om even contact op te nemen met 0800-0402. Mijn collega's kunnen dan met je aan de lijn het rekeningnummer aanpassen.