Beantwoord

Wijziging van factuurdatum

  • 22 April 2024
  • 5 reacties
  • 36 keer bekeken

Ik heb op 6 maart een wijziging factuurdatum aangevraagd. Tot op heden is dit nog steeds niet doorgevoerd. De medewerker bleef maar door praten over het bedrag wat betaald moest worden maar ik kreeg niet aan zijn verstand dat het over de datum ging. Morgen zou ik een nieuwe factuur moeten krijgen maar ik zie het nu al weer mis gaan.

 

Ook staat mijn einddatum abonnement drie maanden later dan dat deze is afgesloten. 

 

Wat is er mis met de administratie.

icon

Beste antwoord door N.N. 22 April 2024, 10:08

Bekijk origineel

5 reacties

Decaanvraag tot wijziging van de factuurdatum wordt ook per mail bevestigd @Jmarijke . Heb je die mail gerhad?

De werkelijke verandering zie je nog niet terug in de eerstkomende factuur, maar pas met de daaropvolgende factuur, mits de wijziging goedgekeurd is door KPN.

Zie ook onderstaande link voor nadere uitleg:

https://www.kpn.com/service/ugs/betaaldatum-wijzigen

Ja ik had de email op 6 maart ontvangen 

De medewerker zei dat hij dat zag en moest overleggen. Daarna een vaag verhaal over de hoogte van de factuur maar ik wist dat het hoger of lager kon zijn ivm met wijzigen datum

Nu krijg ik een email maar kan mijn factuur niet inzien. Factuur klopt ook totaal niet want ik heb weer geen husselkorting. 

Moet weer gaan bellen met de klantenservice die slecht bereikbaar is. Ik kan in juli mijn abonnement beëindigen maar volgens de online site pas in oktober. Gelukkig heb ik mijn contract.

Ik heb vanmorgen half uur met de klantenservice aan te telefoon gezeten over foute datum ingang contract.

Ik kreeg een nieuwe factuur die ik niet kan inzien of downloaden. De medewerker zou hem mailen maar dat was een oude factuur.

 

Admin: samengevoegd met bestaand eigen topic

Reageer