Beantwoord

Wil graag factuur aankoop ontvangen

  • 22 February 2021
  • 6 reacties
  • 37 keer bekeken

Ik zou graag de factuur van mijn aankoop ontvangen. Mijn bestelnummer is SISH66695-63583, datum is 23-12-2020. Ik zou de factuur indien mogelijk graag via de mail ontvangen, of er mag telefonisch contact met me opgenomen worden. Ik zal mijn nummer hier niet delen, ik neem aan dat jullie mijn nummer wel kunnen vinden op basis van mijn bestelnummer :-)

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 24 February 2021, 15:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Goedemiddag @SvanD, je hebt nadat je de bestelling hebt gedaan, een contract per e-mail ontvangen. De laatste pagina's bevatten de aankoopfactuur van jouw telefoon. Mocht je dit niet meer hebben of per abuis niet ontvangen hebben, kan ik je een kopie opsturen. 

Deze heb ik inderdaad gezien, maar dit is geen echte factuur, dit is een overeenkomst (contract). Daar staat bijvoorbeeld geen factuurnummer op. Ik heb voor de administratie een echte factuur nodig, kunnen jullie me deze aub toesturen? Groet, S.

Reputatie 7
Badge +19

Als jij jouw profiel invult, dan ga ik dit voor je regelen @SvanD 

Hi Jeroen, heb ik zojuist gedaan. Als het goed is heb je daarmee alle gegevens. Ik zie de factuur graag tegemoet via de mail!

Reputatie 7
Badge +19

Alles wat wij hebben in onze administratie heb ik naar je toegestuurd per e-mail.

Ik zag het, merci!