Beantwoord

Wil graag post op papier ontvangen

  • 7 February 2023
  • 2 reacties
  • 86 keer bekeken

mijn zus is slechtziend en wil graag de factuur  op papier ontvangen.

 

waar kan ik dt veranderen?

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 10 February 2023, 13:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Geen idee of dit kan. In laatste jaren kom ik alleen de tegenovergestelde vraag hier tegen. Bedrijven willen ervan af vanwege de extra kosten. Een kpn moderator kan dit beantwoorden. En indien “ja”, kan deze dat ook aanpassen.

Ik denk dat het voor de kpn moderator wel handig is als je de gegevens (van je zus in deze casus) even invult in je forumprofiel. (onderaan na invullen de bewaarbutton gebruiken)

Geef even een berichtje hier als het ingevuld is.

De wachtrij voor de kpn moderators is ca. 72 uur momenteel.


Je kan toch op de computer het beeld enorm vergroten?

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @hammie51. Welkom op het KPN Forum! Gaat het om een Internet+TV abonnement of een mobiel abonnement? 

Vanaf 5 oktober 2021 ontvangen klanten die een Internet+TV abonnement afnemen alleen nog een factuur per e-mail. De bijlage is terug te vinden in jouw MijnKPN omgeving. Helaas is er geen mogelijkheid meer om de facturen per post te versturen.

Voor een Mobiel abonnement is deze mogelijkheid er (nog) wel. De kosten voor een papieren factuur zijn €1,95 per factuur en kan via onze klantenservice (0800 0402) na een verificatie worden aangezet.