Beantwoord

Wordt de bestelstatus pagina niet bijgehouden in het weekend?

  • 2 March 2024
  • 4 reacties
  • 39 keer bekeken

 

Hoi! 

Erg fijn dat jullie een bestel status pagina hebben!

Ik wilde graag even zeggen dat het handig zou zijn om te weten of jullie wel of niet in het weekend werken, want controleren hoeft natuurlijk niet lang te duren. 

Ik vermoed dat er in het weekend niets gecontroleerd wordt, dan zou het wel fijn zijn als dat er ook bij stond tussen welke tijden er niet gecontroleerd wordt, anders blijven sommige mensen continu kijken of er al een status update geweest is.

 

Niets meer dan goed bedoelde feedback! 

Mvg!

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 4 March 2024, 14:48

Bekijk origineel

4 reacties

Als je ma. tot vrij. onder werktijd aaanhoudt, zit je altijd goed @High_on_Life 

 

Als je ma. tot vrij. onder werktijd aaanhoudt, zit je altijd goed @High_on_Life 

 

Ja dat snap ik wel, maar er zijn er genoeg die dat niet snappen en continu op zo'n status pagina voor updates zitten te wachten 😅

Reputatie 7
Badge +30

Als je ma. tot vrij. onder werktijd aaanhoudt, zit je altijd goed @High_on_Life 

Ja dat snap ik wel, maar er zijn er genoeg die dat niet snappen en continu op zo'n status pagina voor updates zitten te wachten 😅

Klopt, zien we vooral bij nieuwe releases van de grote merken 😄

 

Maar, als antwoord op je vraag, veel dingen gaan geautomatiseerd. Dus dan kan het ook zijn dat het wel in het weekend doorspringt. Voor de dingen die wel handwerk zijn, is kantoortijden aanhouden de veilige keus. Hoewel sommige afdelingen ook (deels) in het weekend werken. Wat er uiteindelijk dan alsnog op neerkomt dat ‘alles kan’. Heb je ook niet veel aan, maar duidelijker kan ik het ook niet maken 😅

Het is in ieder geval duidelijk dat het gecompliceerder in elkaar zit dan ik had gedacht 😅

Reageer