Beantwoord

Zakelijk mobiel en probeer rekeningnummer te wijzigen. maar via mijn KPN werkt het niet

  • 2 April 2024
  • 1 reactie
  • 26 keer bekeken

Ik ga naar : Je privé abonnementen, producten en gegevens wijzigen | KPN

 

 

Kies 'Rekeningnummer wijzigen’  "Login bij MijnKPN en kies het product waar je het rekeningnummer van wil wijzigen. Klik dan op 'persoons en betaalgegevens' en pas je rekeningnummer aan. Na ongeveer 20 minuten is het rekeningnummer gewijzigd.”

 

 

en krijg dan …. dus geen optie

 

 

icon

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem 2 April 2024, 23:08

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @MijnbedrijfsAccount 

Welkom op het KPN forum voor particulieren.

Helaas, is dit niet het juiste forum waar je dit probleem moet neerleggen, daarvoor kun je toch echt het beste contact opnemen met de Zakelijke Klantenservice van KPN, aangezien het in dit geval om een zakelijke aansluiting gaat.

De Zakelijke Klantenservice kun je op de volgende manieren bereiken:

Daar kunnen ze je verder helpen met het wijzigen van je bankrekeningnummer, voor je zakelijke mobiele aansluiting.

Reageer