Beantwoord

Ziggo TV is niet opgezegd door KPN

  • 8 December 2022
  • 4 reacties
  • 72 keer bekeken

Ik heb een vraag.

Recentelijk ( 14 November) hebben wij ons oude KPN abonnement ( telefoon en internet) uitgebreid met TV. 

Ons OUDE TV abonnement hadden wij bij Ziggo. KPN zou de overstap regelen. Wij hadden echter Ziggo al "vooruit" betaald voor de lopende periode dus.... zouden vanaf de overstapdatum van Ziggo een restitutie moeten krijgen....  Daar is niets van gebleken en ook staat in de nieuwste KPN factuur niets over het feit dat zij Ziggo voor ons opgezegd hebben..

Hoe kan ik ( buiten telefoneren...wat ik niet kan vanwege gehoorproblemen) contact met KPN hierover opnemen?

Graag uw antwoord.

Met vriendelijke groet.

Kunci.


Admin: afgesplitst en een eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 13 December 2022, 14:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Kunci, via deze weg help ik je graag. 

Welkom. Alleen nu is Ziggo niet opgezegd. Je hebt wel gebruik gemaakt van de overstapservice? Dit staat in de bevestiging die je van ons hebt ontvangen. 

Ik (83) snap er nu niets meer van.

Toen wij ( vanwege onze leeftijd heeft onze zoon, die ècht wel weet wat hij gedaan heeft) de overstap procedure deden, is er duidelijk voor gekozen en ook duidelijk aangegeven dat KPN de hele rompslomp rond de overstap zou regelen. Zij zouden het ZIGGO abonnement voor ons opzeggen. Is het nu zo'n zooitje bij de KPN ? "VEEL BELOVEN, WEINIG GEVEN...DOET EEN DWAAS IN VREDE LEVEN...". 

Wie doet nou wat ?

Reputatie 7
Badge +20

Zal ik eens meekijken? Dan kan ik kijken hoe het zit. Zou je jouw profiel van gegevens willen voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan heb. Dan kijk ik mee. 

Als het makkelijker is mag je hier ook over bellen met 0800-0402.

Reputatie 7

Als het makkelijker is mag je hier ook over bellen met 0800-0402.

Hmmm.

Hoe kan ik ( buiten telefoneren...wat ik niet kan vanwege gehoorproblemen) contact met KPN hierover opnemen?