Beantwoord

Zoveelste keer KPN aan de deur om abonnement te verkopen, ik wil dat niet

  • 18 May 2023
  • 6 reacties
  • 506 keer bekeken

Reputatie 2

Na de aanleg van de glasvezelaansluitpunt in mijn huis door Glaspoort, 3 x een KPN medewerker aan de deur om mij over te halen een glasvezel abonnement te nemen. Nu 3 maanden later weer een KPN medewerker aan de deur. Of iemand die voor de KPN probeert abonnementen te verkopen. Heeft KPN jasje aan en een legitimatie. Meneer bent u de hoofdbewoner, ik zie dat u een mobiel abonnement heeft bij KPN maar geen glasvezel actief bij KPN.  Waarom niet? Heel irritant vind ik dit. Ik sluit nooit abonnementen af aan de deur.

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 21 May 2023, 14:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi @wil51, wat een nare ervaring zo. 

Heb je wel aangegeven dat je niet meer benaderd wilt worden? Dat zou namelijk voldoende moeten zijn. 

Ik hoor graag van je. 

Reputatie 2

Nee dat heb ik niet aangegeven. Alleen dat ik al een abo bij een andere provider heb.

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @wil51 

 

Je zou zoiets op of bij de voordeur(bel) kunnen plakken, heb ik ook gedaan en het helpt, heel zelden belt er nog wel eens zo'n verkopertje aan maar die vraag ik altijd of hij niet kan lezen en doe de deur weer dicht.

 

 

Reputatie 7
Badge +24

Nee dat heb ik niet aangegeven. Alleen dat ik al een abo bij een andere provider heb.

Dan hebben ze de hint niet begrepen. Geef de volgende keer alsjeblieft duidelijk aan dat het niet nodig is. 

Mochten ze daarna alsnog weer aanbellen, laat het me hier weten. Dan ga ik ze aanspreken. 

Het idee van @GeSp werkt inderdaad ontzettend goed!

Zelf heb ik inmiddels een aantal jaar een aluminium bordje hangen en sindsdien is de deurbel niet meer gegaan, tenminste … alleen bezorgers en genodigden bellen natuurlijk nog aan 🤣

Paar euro bij bol.com

 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb de off-topic reacties verwijderd, @Joop47  als je hierover contact met ons wilt kun je dit intern doen of even via een privébericht.