Beantwoord

0 Mbps bij netwerkcontrole omdat Netflix niet loopt

  • 18 April 2019
  • 5 reacties
  • 321 keer bekeken

Verbindingssnelheid 0 Mbps bij netwerkcontrole
controle uitgevoerd omdat Netflix niet loopt

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Marina_ 29 April 2019, 09:17

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Sobath, 0 Mbit/s is net niks. Ik lees je deze controle hebt uitgevoerd, omdat Netflix niet werkte. Had je met andere diensten van KPN ook problemen? Hoe heb je de speedtest uitgevoerd? Via een bekabelde verbinding? Als je dit net gemeten hebt via een bekabelde verbinding, wil ik je vragen om dit alsnog op deze manier te doen. Daarnaast kan ik ook eens kijken of ik de oorzaak kan achterhalen. Zou je daarvoor jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan je forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)
Reputatie 7
Badge +20
0 Mb, dan ga ik ervan uit dat je dit bericht via een ander medium hebt verzonden.
Bij 0 Mb kan je volgens mij ook geen netwerkcontrole uitoefenen, omdat je bij 0 Mb geen verbinding hebt.
Zie de link van Marina.
Reputatie 7
Badge +19
@Sobath We hebben geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders horen we het graag!
Had je met andere diensten van KPN ook problemen? Nee
Hoe heb je de speedtest uitgevoerd? Via een bekabelde verbinding? Ja
Zou je daarvoor jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan je forumprofiel? gedaan

problemen met Netflix zijn nog steeds aanwezig
Reputatie 7
Badge +19
Hi @Sobath, Gelukkig dat je met andere diensten van KPN geen problemen ervaart. Verklaart niet helemaal waarom er 0Mbit/s uit de bekabelde snelheidstest kwam. Je verbinding heb ik ook gecontroleerd en daar is inderdaad niets mis mee. Kun je toelichten wat de problemen precies zijn met Netflix? Start Netflix helemaal niet, loopt de uitzending vast? Ik zou je in ieder geval willen vragen om je tv-ontvanger te resetten, hopelijk lost dit het probleem met Netflix op. Hoe je jouw ontvanger kunt resetten lees je in dit topic.

Reageer