Vraag

chromecast stopt na ongeveer een uur

  • 28 December 2019
  • 5 reacties
  • 1681 keer bekeken

Hebben nu een poos chromecast.  Werkt prima. 

Maar nu heeft de chromecast of kpn itv het idee om na ongeveer een uur het casten te stoppen.

Dan moet ik in het kpn itv menu opnieuw het casten starten.

Wie weet hoe dat kan en heeft er een oplossing voor. 

 

 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@Ronisweg Welkom op ons Forum! Wat vervelend dat het ineens niet meer zo vloeien en feilloos werkt als dat je gewend bent. 
Wat voor melding krijg je als hij stopt met casten, geeft de telefoon bijvoorbeeld aan ‘geen internetverbinding’ of valt de cast gewoon uit.

Ik hoor graag van je!

Beste Lisa,

 

Geen melding.

Krijg direct het chrome cast standby beeld(fotoreeks) te zien.

Op de App KPN iTV geeft het wifi teken een witte kleur(wel beschikbaar, maar niet aan het casten)

Heb het idee dat dit is gekomen na een update van of Google Home of KPN iTV app resp dd 17 dec en 20 dec.

 

Groeten,

 

Ron

Reputatie 7
Badge +17

@Ronisweg Bedankt voor je reactie. Hmm… kan je wel casten vanaf een ander toestel naar de televisie, of niet? Als het met alle devices niet werkt, dan ligt het eventueel ‘aan het toestel’. Is de ITV App van KPN up-to-date? Welke versie van de app heb je geïnstalleerd en had je deze al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Laatste vraag, als je de fotoreeks voor je hebt, kan je dan vanaf de telefoon wél weer gewoon casten, of lukt dit niet?

Reputatie 5
Badge +6

Er is reeds een topic over dit probleem:

 

zie hiervoor:

Chromcast stopt na uur

 

Reputatie 7
Badge +17

@Ronisweg Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Reageer