Beantwoord

Foutcode 3025 tv-ontvanger

• 5 augustus 2019
  • 33 reacties
  • 373 keer bekeken

Toon eerste bericht

33 reacties

De fout treedt nog steeds op, maar de laatste tijd wel minder. Als het een keer fout gaat dan wordt de tweede keer de opname wel gestart. Ook kijken vanaf het begin gaat heel af en toe fout.
Er valt mee te leven als het niet weer erger wordt..
Ik houd steeds bij of het al of niet optreedt.
Reputatie 7
Badge +20
Fijn om te horen dat het uiteindelijk wel beter is geworden! Laten we hopen dat het inderdaad niet weer erger gaat worden, en dat het bij af en toe een tweede keer proberen blijft!

De afgelopen tijd, sinds mijn laatste opmerking is het regelmatig mis gegaan. Maar na tweemaal een opname starten lukte het meestal wel. wanneer dat niet werkt kon het via de programmagids soms wel.

Ik vind het heel slecht dat dit nog steeds optreedt. 

Vandaag is het me nog niet gelukt een opname te starten. Ik heb totaal geen zin om weer de hele riedel van alle apparatuur uit- en aanzetten. Het moet toch mogelijk zijn om zonder problemen opnames te kijken.

Bij vorige providers heb ik nooit enig probleem gehad.

Reputatie 7
Badge +20

@beadasilva, kan je aangeven hoe alles precies aangesloten is bij jou? Ik zie namelijk een switch, en hier zitten pc's op aangesloten. Wat gebeurt er als je de tv-ontvanger rechtstreeks op de Experia Box aansluit? Of op de switch, maar als enige apparaat aangesloten op die switch (dus zonder de pc's aangesloten op diezelfde switch).

Ik begrijp heel goed dat je hier eigenlijk geen zin meer in hebt, maar ik ben vastberaden om je hierbij te helpen! En dit keer met hulp van collega's hopen we het permanent op te lossen!

Ik weet niet welke switch je bedoelt.

deze?, daar zit alleen de tv op. Ik heb het snoer van de computer eruit gehaald en de switch eruit gehaald. Daarna de tv ontvanger herstart. Maar opnames starten nog steeds niet. Wel via de programnagids, maar dat betekent dat ik ze maar beperkte tijd kan terugkijken.

Moet ik nu de expireabox ook herstarten? Ik ben bang dat ik misschien instellingen verlies.

Vervolg informatie: Alle stekkers die niet gebruikt worden zijn verwijderd. Nog steeds problemen met opname afspelen. Soms na 10 maal proberen werkt het nog niet, maar soms start een opname de eerste keer. Geen peil op te trekken, het blijft ergerlijk.

Reputatie 7
Badge +20

@beadasilva volgens een meting zit er een 'onbekende' switch aangesloten op poort 2 van je Experia Box. Hier zitten de rest van de apparaten op aangesloten , zoals je tv-ontvanger. Zou je dit eens willen controleren en de tv-ontvanger direct aangesloten op de Experia Box willen testen? 

Een herstart (dus aan/uitzetten) zal niks doen met je instellingen. Een reset wel, maar het kan wel zijn dat dit nodig is. 

Het is steeds slechter geworden, geen enkele opname kan worden. Het opstarten van een opname via de programnagids gaat ook steeds slechter. 

Uiteindelijk start er wel iets, maar de meeste mensen zouden het allang hebben opgegeven.

De onbekende switch die genoemd wordt is waarschijnlijk de wifiversterker die de monteur  onlangs heeft geinstalleerd  

Reageer