Beantwoord

FOX SPORT KPN iTv, alleen FOX 1 en 4 zichtbaar voor casten

  • 18 December 2019
  • 6 reacties
  • 146 keer bekeken

Goedenavond ,

 

ik heb net de update 6.5.5 gedaan en nu doet fox sport het niet meer, en alle andere zenders wel

 meer mensen die dit probleem hebben

 

groet

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 25 December 2019, 12:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Glenn, welkom hier. 

Heb je het hier over de iTV online app? Helpt verwijderen en opnieuw installeren niet? Ben je overigens wel klant bij ons? Op basis van de gegevens die je hebt ingevuld kan je namelijk niet vinden. 

 

 

Hi Glenn, welkom hier. 

Heb je het hier over de iTV online app? Helpt verwijderen en opnieuw installeren niet? Ben je overigens wel klant bij ons? Op basis van de gegevens die je hebt ingevuld kan je namelijk niet vinden. 

 

 

Goedendag,,

 

dat heb ik gedaan en het gaat ook om de iTV van me vader die thuis KPN heeft maar alleen fox 1&4 doen het op de KPN iTV app maar hij ligt in het ziekenhuis en wilt ze graag gebruiken

 

groet

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel Glenn, ik kan dit niet plaatsen. Heb dit zojuist op een Android toestel getest met app versie 6.5.5.2, ik kan zonder moeite buitenshuis FOX 3 bijvoorbeeld kijken. 

Zou je de app willen verwijderen en opnieuw installeren? Daarna graag opnieuw inloggen met je itv account en pincode. Vindbaar in Mijn KPN. Helpt dit?

 

 

Dankjewel Glenn, ik kan dit niet plaatsen. Heb dit zojuist op een Android toestel getest met app versie 6.5.5.2, ik kan zonder moeite buitenshuis FOX 3 bijvoorbeeld kijken. 

Zou je de app willen verwijderen en opnieuw installeren? Daarna graag opnieuw inloggen met je itv account en pincode. Vindbaar in Mijn KPN. Helpt dit?

 

 

Goedendag, 

 

dat heb ik gedaan maar op mobiel doet het wel maar het streamen naar de Chromecast via de iPhone niet 

Reputatie 7
Badge +24

Duidelijk, ik zie inmiddels in een ander topic dezelfde klachten. Ik ga dit doorzetten naar onze technische mensen. 

Reputatie 7
Badge +24

Hi, als het goed is zou het nu moeten werken. Zou je dit willen checken en hier bevestigen? Anders ga ik de technische mensen weer lastigvallen. ;)