[OPGELOST] FOX Sports en Ziggo Sports niet beschikbaar in de ITV-/Smart tv App

  • 18 October 2020
  • 48 reacties
  • 899 keer bekeken
[OPGELOST] FOX Sports en Ziggo Sports niet beschikbaar in de ITV-/Smart tv App
Reputatie 7
Badge +17
  • Oud moderator
  • 7930 reacties

[Vermoedelijk storing]

ITV App - FOX Sports/Ziggo Sports (totaal)

 

Meerdere klanten ervaren problemen met FOX Sports of Ziggo Sports (totaal) via de ITV App of Smart tv App. Dit varieert van beeld dat hapert, stilstaand beeld of helemaal geen beeld. Wat hiervan de oorzaak is, weten wij momenteel helaas niet. We hebben navraag gedaan bij de beheerders van de iTV app en website. Als we een reactie ontvangen, horen jullie dat hier direct! 

Excuses voor het ongemak!

 

UPDATE: De engineer heeft het issue op het iTv platform gevonden en hersteld. 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

48 reacties

Badge

Als ik Fox Sports kijk op de ITV app dan krijg ik de melding: 'Sorry... Er ging iets fout…….vernieuw de pagina door op deze knop te klikken en probeer het opnieuw' > Dit is bijna op alle zenders van Fox Sports en sinds de laatste tijd...

De tv is bedraad aangesloten.
Opnieuw modem opstarten, als opnieuw installeren van de app hebben geen verbetering laten zien...

Op de KPN ITV app op ipad en iphone spelen de zenders van fox sports en ziggo sport zeer slecht af.

Zender opzetten duurt langer dan normaal en doet het meestal niet of zeer slecht.

Als het een keer werkt is het maar voor een paar minuten, soms nog korter.

heb de laatste versie draaien.

gaarne Uw oplossing.

 

Reputatie 6
Badge +10

FOX Sports 1 happert ook via de website.

Reputatie 6
Badge +10

FOX Sports 1 happert ook via de website.

Reputatie 6
Badge +10

Hier hetzelfde met FOX Sports. Heb geen Ziggo pakket.

Heb net contact gehad met de klantenservice ondanks de zeer lange wachttijd en heb het probleem kenbaar gemaakt.

Nu maar hopen dat het snel gefixt wordt!!

Zelfde ervaringen hier op verschillende iPads.  Kwaliteitsinstellingen idd onvindbaar. 

ITV is op zich redelijk werkzaam, maar zodra ik Fox sports ga kijken is het continu een probleem, zwart beeld wel geluid, stilstaande beelden, video kan niet laden. zeer slechte beeldkwaliteit. Overige zenders lijken beter te werken. Wat is hier aan de hand en waarom betaal ik hier nog voor?

 

Is al een tijdje dat wedstrijden nauwelijks te kijken zijn op iPad. Na verloop van tijd ( soms na een paar seconden soms iets langer) bevriest het beeld en valt het daarna helemaal weg. Andere zenders geen probleem, alleen bij wedstrijden op fox gebeurt dit.

 

Beste,

Bij live wedstrijden (Fox en Ziggo) krijg ik de melding fout bij starten video. Dit gebeurt op zowel wifi als regulier netwerk.

Alle apps zijn up-to-date en alle overige zenders kennen geen problemen.

Ik heb uit eerdere fora alle andere oplossingen geprobeerd. Tot nu toe geen resultaat.

Wie heeft de gouden tip of oplossing?

 

 

fox sports kijken op laptop via kpnitv is net te doen beeld staat met paar seconden al vast

 

Klopt en is al een paar dagen zo. Werkt bij mij niet op ipads en iphones. Is al eerder aan de hand geweest.

Fox sport loopt na enkele secondes vast op tablet. Overige zenders gaan prima.

Hier ook problemen met de itv app, voornamelijk Fox en Ziggo. Zwart beeld, wel geluid. Ook de internetversie geeft problemen met deze zenderpakketten :cry: Kan hier iets aan worden gedaan?

Badge

Is al een tijdje dat wedstrijden nauwelijks te kijken zijn op iPad. Na verloop van tijd ( soms na een paar seconden soms iets langer) bevriest het beeld en valt het daarna helemaal weg. Andere zenders geen probleem, alleen bij wedstrijden op fox gebeurt dit.

 

Klopt idd als we al beeld hebben dan is het zwart beeld met geluid…. Maar we kijken overal tv via de ITV app van KPN en dat maakt het nu wel heel irritant….

Ik kijk via de kpn app op mijn nieuwe tv naar sportwedstrijden. De laatste tijd blijven de zenders fox sports en ziggo sports telkens hangen.  Andere zenders hebben hier totaal geen last van, dus het ligt ook niet aan de Wi-Fi verbinding. Wat kan hier de reden van zijn??

Ik heb thuis pas wel ivm het goed kunnen werken de ipv6 verbinding uit moeten schakelen, kan dat misschien de oorzaak zijn dat alleen deze twee zenders zo'n probleem hebben?

Goede Morgen,

Ik heb al 4 weken problemen met KPN iTV en dan speciaal bij FOX Sport.

Alle andere zenders doen het goed maar bij FOX Sport start hij goed en 

binnen 2 minuten stopt hij en krijg ook soms een zwart scherm,

waarbij het geluid het nog wel doet.

Kunnen jullie mij verder helpen.

Bij voorbaat bedankt voor de moeite.

Wim Schouenberg - Venlo.

 

Reputatie 1

Ook wij hebben dit probleem, bij fox en bij ziggo sport

ben benieuwd

Alle zenders werken prima en rap, alleen sinds vrijdag kan ik de fox zenders niet openen, blijven hangen, haperen, of vallen uit (beeld kan niet geladen worden) 

iemand dezelfde ervaring of idee qua oplossing?

groet Leo uit zeist

Ik kan de fox zenders slecht openen en gebruiken sinds donderdag jl.

vooral fox 1 geeft nu de meeste problemen

Het is de laatste tijd vrijwel onmogelijk via tv.kpn.com via de browser tv te kijken. Het beeld is slecht van kwaliteit, geen beeld, of staat continu te laden. Is daar een oplossing voor? Ik heb een iMac en alle browsers getest. 

 

Ik wil nu voetbal kijken op mijn laptop, helaas werken alle zenders behalve fox sports. Die doet het 5 seconden en houdt weer op, werkelijk alle andere zenders doen het wel prima. Hoe kan dit en is dit op te lossen?

Na 10 seconden Feyenoord - Sparta is het weer gedaan met het beeld. Wordt wielrennen kijken. Wat een aanfluiting...👎

Waarom werken alle zenders in de kon Itv apo prima, behalve de foxsports en ziggosports zenders? 

Hier hetzelfde met FOX Sport. Op alle apparaten behalve de tv