[OPGELOST] FOX Sports en Ziggo Sports niet beschikbaar in de ITV-/Smart tv App

  • 18 October 2020
  • 48 reacties
  • 901 keer bekeken
[OPGELOST] FOX Sports en Ziggo Sports niet beschikbaar in de ITV-/Smart tv App

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

48 reacties

Hetzelfde hier, altijd bij fox of ziggosport. Probleem ook al gemeld. Ook iTV online werkt niet. 

Fox Sports is op de tablet niet te volgen. Krijg hooguit 1 minuut beeld, dan valt alles weg/op zwart. Krijg soms korte fragmenten van een eerder tijdstip. Is uitermate frustrerend en gebeurt al langere tijd. Andere zenders zijn wel te bekijken. 
ik wil het beetje voetbal dat er nog is volgen én ik betaal voor itv !

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag allen, 

Aangezien we hier meerdere meldingen over binnenkrijgen, heb ik jullie berichten gebundeld in dit topic :slight_smile:

We hebben navraag gedaan bij de beheerders van de iTV app en website, als we een reactie ontvangen, horen jullie dat hier direct!

 

Dank je maar hoe regelen jullie een vergoeding, ik heb dit probleem vaker maar nu permanent vanaf vrijdag? Om eerlijk te zijn overweeg ik wel om over te stappen aangezien ik wel om de hoek bij de schoonouders via Ziggo kan kijken. En dat uiteraard liever niet :-)

Heb zelfde probleem, en voornamelijk bij de Fox zenders

Ik heb dat probleem ook, ik heb mijn snelheid van uploaden en downloaden al verhoogd, maar ook dat helpt niet.

 

Wij hebben de kpn iTV app op onze telefoon en het fox sport pakket. Nu probeert mijn man voetbal te kijken op zijn telefoon, wat hij vaker doet, maar na enkele seconden gaat het beeld op zwart!! De app start op en kan ook gewoon op play klikken op de zender. Dus dat werkt gewoon. 
Weet iemand wat het probleem kan zijn? 
 

 

Badge

Niet alleen op IPAD maar ook via Google Chrome op laptop Windows 10 geen of stilstaand beeld bij fox sports ook SBS 6 als er voetbalwedstrijden zijn kan ik slecht inloggen het lijkt wel als het druk is met tv-kijken dat de verbinding met kpnitv dan moeilijk tot stand komt, echt heel jammer

Ik heb sinds kort de kpn iTV app op mijn tv. Nu werkt alleen de fox sports zender niet meer. Krijg geen beeld op dit kanaal. Weet iemand hoe dit op te lossen?

Reputatie 1

Ik kijk regelmatig tv op mijn tablet, maar fox werkt niet, blijft zoeken, beeld staat steeds stil

Fox Sports 1 is 2 X beschikbaar. Is dit die van het basispakket of van het F.S. pakket?

Hier werkt de versie in het basispakket ook niet. Overbelast denk ik.

En die van het F.S. pakket doet het slecht. Hapert. Ook overbelast.

F.S. 2 (Ajax-Heerenveen) doet het ook slecht via KPN ITV Online.

Heeft ie al een (gratis!) account bij Fox Sports zelf?  Via die (app / website) is het hier wel goed te krijgen.

Waarom kijkt hij niet op het (grotere en dus mooiere) tv scherm kijken via ontvanger? Je gaat toch niet op de priegelige scherm van je telefoon voetbal kijken of ben ik nou … ?

Ik ervaar momenteel dezelfde problemen Laus. Zwart beeld of beeld zoals hieronder getoond.

Ik kijk op ITv vanuit het buitenland met prima internetverbinding. De andere zenders werken wel gelijk qua beeld en geluid zonder vertraging. Dit is een fox sports pakket.

 

Hier zelfde probleem.

Via website of APP GEEN Fox sports. Heel irritant!

@Repo74 , @RickertH 

Hebben jullie geen (gratis, want KPN abo) account bij foxsports.nl zelf? Die streams doen het hier momenteel prima, terwijl die via KPN ITV inderdaad alleen die dia met geluid geven op FS 1 en 2. Als je geluk hebt.

Topalternatief @PeterG ! dank voor deze suggestie, via foxsports go zelf heb ik inderdaad geen problemen.

Groet,

Rick

Fox Sports 1 is 2 X beschikbaar. Is dit die van het basispakket of van het F.S. pakket?

Hier werkt de versie in het basispakket ook niet. Overbelast denk ik.

En die van het F.S. pakket doet het slecht. Hapert. Ook overbelast.

F.S. 2 (Ajax-Heerenveen) doet het ook slecht via KPN ITV Online.

Heeft ie al een (gratis!) account bij Fox Sports zelf?  Via die (app / website) is het hier wel goed te krijgen.

Waarom kijkt hij niet op het (grotere en dus mooiere) tv scherm kijken via ontvanger? Je gaat toch niet op de priegelige scherm van je telefoon voetbal kijken of ben ik nou … ?

Dit is de fox1 zender van het fox sport pakket. Dus niet uit standaard basis. 
wij hebben al meerdere malen geprobeerd in te loggen op account fox sport maar is nooit gelukt. 
als ik inlog met mijn gegevens zegt hij dat het mail adres onbekend is en als ik dan wil registreren dan zegt hij dat er al een account is onder dat mail adres. Dus de hoop maar opgegeven dat ik dat niet kan gebruiken. 

Hier hetzelfde probleem, van alles geprobeerd, telefoon, ipad, app op tv. Niks lukt, heel irritant zeker als je net een maand abonnement op Fox hebt afgesloten ik wedstrijden te bekijken en dat nu niet lukt!

Dank je wel PeterG

Ik heb fox sport go geïnstalleerd en kan nu weer voetbal kijken. Bedankt voor de tip 

@Haley

Kan je niet via de decoder kijken momenteel?

Er is alleen storing met de sportpakketten in de apps voor tablet en smartphone en via de website tv.kpn.com.

Vanochtend FOX sports besteld na een jaar afwezigheid, en wilde vandaag lekker een wedstrijd AJAX en PSV gaan kijken

Wel beetje in laat stadium. Wedstrijden zijn al 2 weken bekend.

Nu ook nog niet mogelijk om een account bij Foxsports.nl zelf te maken. Dit kan alleen i.c.m. pakket-abo bij provider.

 

Reputatie 7
Badge +17

Dag allemaal! 

De engineer heeft het issue op het iTv platform gevonden en hersteld. Als het goed is kunnen jullie FOX Sports en Ziggo Sports kijken via de ITV (Smart) App. 

Niet opgelost?
​​​​​​Kun je nog steeds de zenders van FOX Sports of Ziggo Sports niet bekijken? Dan heb je (een van) deze pakket(ten) waarschijnlijk kort geleden besteld. Op dit moment duurt het verwerken van deze orders langer dan gewenst. In het topic [Zenderpakket besteld, maar nog niet beschikbaar?] houden we jullie graag op de hoogte!
 

 

 

Dan kan hij aan het werk om de itv app gied werkend te maken.

wat een waardeloze app.

 

Het heeft 2 hele dagen wel prima gewerkt, maar nu is het weer drama!!!!!

KPN los het op anders maar een deurtje verder kijken!!!