Beantwoord

Interactieve TV werkt niet, na het weekend pas een storingsmonteur

  • 15 november 2019
  • 2 reacties
  • 113 keer bekeken

Ik heb geen interactieve tv. Het is vrijdagavond en de kpn medewerker heeft mij zojuist verteld dat de monteur pas maandagochtend kan komen.  Als het weekend voorbij is...wat een slechte zaak. ..we zijn overgestapt naar kpn maar met dit soort service zijn we ook zo weer weg. Brrrr 

 

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

 

 

icon

Beste antwoord door Vikash 21 november 2019, 11:19

Hoi@Cintha. Welkom op het KPN forum. Wat vervelend dat je op dit moment geen tv kan kijken. Ik kan mij voorstellen dat je hier enorm van baalt. Krijg je een foutcode te zien op de televisie? Zo ja, welke? Werken de overige diensten (internet of telefoon) nog wel? Verder ben ik benieuwd wat je zelf al hebt geprobeerd om deze storing te verhelpen. Laat je ook gelijk je gegevens achter op het KPN Forum profiel? We horen graag van je!

 

@Cintha. Is het probleem inmiddels verholpen? Als je mijn hulp nog nodig hebt, dan weet je mij te vinden! :relaxed:

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hoi@Cintha. Welkom op het KPN forum. Wat vervelend dat je op dit moment geen tv kan kijken. Ik kan mij voorstellen dat je hier enorm van baalt. Krijg je een foutcode te zien op de televisie? Zo ja, welke? Werken de overige diensten (internet of telefoon) nog wel? Verder ben ik benieuwd wat je zelf al hebt geprobeerd om deze storing te verhelpen. Laat je ook gelijk je gegevens achter op het KPN Forum profiel? We horen graag van je!

Reputatie 7
Badge +18

Hoi@Cintha. Welkom op het KPN forum. Wat vervelend dat je op dit moment geen tv kan kijken. Ik kan mij voorstellen dat je hier enorm van baalt. Krijg je een foutcode te zien op de televisie? Zo ja, welke? Werken de overige diensten (internet of telefoon) nog wel? Verder ben ik benieuwd wat je zelf al hebt geprobeerd om deze storing te verhelpen. Laat je ook gelijk je gegevens achter op het KPN Forum profiel? We horen graag van je!

 

@Cintha. Is het probleem inmiddels verholpen? Als je mijn hulp nog nodig hebt, dan weet je mij te vinden! :relaxed:

Reageer