Beantwoord

Kinderslot code werkt niet meer op itv

  • 28 January 2020
  • 15 reacties
  • 969 keer bekeken

Sinds gisteren vraagt de itv app steeds om de code voor het kinderslot. Wij hebben de juiste code maar hij pakt hem niet. Al geprobeerd de app te opnieuw te installeren maar dit werkt helaas niet. Wat kunnen wij nog meer doen? 

icon

Beste antwoord door RJB538 29 January 2020, 11:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Welkom @RJB538 

 

Er is storing zie https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/itv-app-chromecast-kinderslot-488736#post901232

Reputatie 7
Badge +25

Hi @RJB538, Tycha is weer veel te snel. :sweat_smile: Dit probleem is dus bekend en komt door een update in een achterliggend systeem. Er komt later vandaag een update om dit probleem op te lossen. Excuses voor het ongemak!

Hoi Paul, je geeft aan dat er een update later vandaag komt. Wat is later vandaag? Het werkt namelijk nog steeds niet.. 

Reputatie 7
Badge +10

Hoi Paul, je geeft aan dat er een update later vandaag komt. Wat is later vandaag? Het werkt namelijk nog steeds niet.. 


Kunt dit voor nu ook (even) via je KPN tv ontvanger uitzetten onder menu-instellingen tot de update beschikbaar is. 

Nee dat kan ik niet want ik probeer te casten via mijn Chromecast, kpn tv ontvanger niet in de buurt. 

Reputatie 7
Badge +25

Ik ga het navragen!

Hoi Paul, sinds vanochtend kan ik de update downloaden. Het probleem is hierdoor opgelost. Dank! 

Reputatie 7
Badge +25

Hoi Paul, sinds vanochtend kan ik de update downloaden. Het probleem is hierdoor opgelost. Dank! 

O wat fijn! Bedankt dat je het nog even laat weten. :) Als er nog eens vragen zijn dan ben je welkom hier.

Beste,

Na even meegelezen te hebben moet ik toch constateren dat ik met hetzelfde "probleem" zit. Hierboven te lezen zou dit nu opgelost moeten zijn of ben ik nu een uitzondering op de regel hihi 

Ik hoor het graag en veel succes allemaal

Heb je wel al de nieuwe update van de app gedownload? 

Moet nog wel zeggen dat het nog niet top werkt, slecht beeld en loopt steeds vast. Wordt dit probleem ook snel opgelost? 

Reputatie 7
Badge +25

Beste,

Na even meegelezen te hebben moet ik toch constateren dat ik met hetzelfde "probleem" zit. Hierboven te lezen zou dit nu opgelost moeten zijn of ben ik nu een uitzondering op de regel hihi 

Ik hoor het graag en veel succes allemaal

Heb je versie 6.5.8.1? Dat is de juiste namelijk. Dan zou je deze problemen niet meer mogen ervaren.

 

Moet nog wel zeggen dat het nog niet top werkt, slecht beeld en loopt steeds vast. Wordt dit probleem ook snel opgelost? 

Dit lijkt me losstaand probleem, en iets lastiger te bestempelen als een bug. “Slecht beeld” wordt vaak veroorzaakt door een niet al te lekkere WiFi-verbinding tussen de Chromecast en het modem. Ervaar je dit ook als je kijkt op de mobiel? Of alleen via de Chromecast?

Beiden, wat ook raar is want hiervoor werkte het prima 

Beide, wat raar is want hiervoor had ik nooit problemen 

Reputatie 7
Badge +25

Beiden, wat ook raar is want hiervoor werkte het prima 

Ja, dan snap ik heel goed dat je het als bug ervaart. Deze nog niet eerder gehoord (n.a.v. de update dan), dus ik zal het doorgeven. Zoals ik zei is deze wel iets lastiger toe wijzen aan iets specifieks denk ik, maar het begint bij signaleren natuurlijk. Heb je nog meer apparaten thuis waarop je het kan testen? Ben wel benieuwd of je dit ook andere mobieltjes/tablets ervaart.