Beantwoord

Kinderslot iTV app geblokkeerd

  • 19 June 2019
  • 73 reacties
  • 4562 keer bekeken

Het kinderslot op mijn itv app is geactiveerd. Gevolg is dat ik niet kan casten naar Chromecast (wel vreemd dat je dan wel op je telefoon gewoon alles kunt bekijken).
Hoe krijg ik dit omgezet?
Ik zit in het buitenland (komende maanden), en kan niet bij mijn thuisinstallatie, kan dus niets via de tuner regelen.
Contact via chat heeft een reset opgeleverd die verder geen effect had.
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 10 July 2019, 12:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

73 reacties

Wij kunnen op afstand een reset van de pincode doen. Dat werkte bij @Sybren56 niet goed en toen heeft mijn collega het via een omweg gedaan.
Is er bij jou al wel een reset gedaan via de reguliere weg? Komt jouw probleem overeen met dat van @Sybren56 ?
wat is de oplossing geweest, want zodra ik thuis het kinderslot erop zet krijg ik een blokkade bij itv
Hoi @Fannyke1414 . Maar wat gebeurt er als je de pincode intoetst? Dan zou je er bij moeten kunnen. Of ervaar je hetzelfde als @Sybren56 ?
Is er al wel een reset geweest van je pincode?
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je nog wel vragen hebben, weet je mij te vinden! 🙂

Goedemorgen KPN.

Hier ervaar ik precies dezelfde problemen als de eerste. 

Zouden jullie bij mij dezelfde reset kunnen uitvoeren?

Met vriendelijke groet,

 

Hoi @Chrissi .  ik wil graag voor je kijken of ik de pincode kan resetten.

Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven als dat gebeurd is?

Hoi @Chrissi .  ik wil graag voor je kijken of ik de pincode kan resetten.

Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven als dat gebeurd is?

Zojuist aangevuld. 

@Chrissi : ik heb je pincode gereset. Hier krijg je zowel een e-mail als een SMS.  Laat je weten of het probleem hiermee is opgelost?

@Chrissi : ik heb je pincode gereset. Hier krijg je zowel een e-mail als een SMS.  Laat je weten of het probleem hiermee is opgelost?

Erwin, super bedankt het resetten is gelukt.

De Itv app werkt weer.

 

Goed om te horen! Mocht je ooit andere vragen hebben, stel ze gerust.

Hallo hier hetzelfde probleem. 
Zouden jullie bij mij dezelfde reset kunnen uitvoeren?

vriendelijke groeten Robert

Hoi @Degram . De postcode die in jouw profiel staat levert geen vaste diensten van KPN op dat adres op. Klopt dat adres wel? Of zit je misschien bij telfort?

Sorry @Erwin_ de postcode en het huisnummer klopte niet heb het aangepast

@Degram Mooi, nu kan ik je vinden en ik heb gelijk de pincode gereset. Je krijgt zowel een SMS als een mail. Succes!

Goedenavond, ik zit hier in Portugal met hetzelfde probleem. @Erwin_  kan je mij uit de brand helpen? Alvast bedankt!

Hoi @AtariMario : jouw pincode is gereset. Even de SMS of mail in de gaten houden. Ik hoop dat het hiermee lukt. Fijne vakantie!

Gelukt, dank je wel!

Hallo. Ik heb hetzelfde probleem. Zou je me kunnen helpen? 

Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt, @JanneW ?

Wij hebben nu precies hetzelfde probleem. Kan iemand ons helpen?

@Jacqueline1983 Ik heb je pincode gereset. Die wordt nu ge-SMS't en tevens gemaild. Laat je weten of het daarmee opgelost is?

@Erwin_ het is gelukt we kunnen het nu via de chromecast naar de televisie sturen. Bedankt!

Super! Mocht je ooit andere vragen hebben, weet je mij te vinden. :-)

Hoi Erwin,

Ook hier hetzelfde probleem.

Kan je dit resetten en een mail/sms sturen ?

 

groet,

Leo

Hoi @Leo Teering . Dat wil ik graag proberen. Ik heb wel je gegevens nodig.

Kun jij je profiel aanvullen en mij vervolgens hier een seintje geven?