Beantwoord

Kinderslot iTV app geblokkeerd

  • 19 June 2019
  • 73 reacties
  • 4562 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

73 reacties

@Erwin_ Dag Erwin, wij ervaren exact hetzelfde probleem als Sybren. Het is erg hinderlijk. Hopelijk kun je ons helpen door de pincode reset uit te voeren zodat we de kinderslot in de iTV app kunnen uitschakelen. Alvast bedankt.

Hoi @Peppinck . Op afstand krijg ik een foutmelding. Kun je het zelf eens proberen via deze link: https://kpn.com/pincode

@Erwin_ bedankt voor je snelle reactie. Ik krijg allen de volgende melding wanneer ik het zelf probeer via de link (ik zit in het buitenland):

Gebruik Servicetool niet mogelijk

Zorg dat je thuis bent en verbonden bent met je eigen KPN netwerk.

Je kunt daarom geen gebruik maken van deze Servicetool.

@Peppinck : Ah, ik snap het. Ik heb nog een poging gedaan en nu deed ‘ie het wel. Je ontvangt per mail en SMS een geresette pincode :-)

@Erwin_ Het werkt! Ontzettend bedankt. Nogmaals bedankt voor de snelle service. Hopelijk vinden jullie snel een structurele oplossing voor dit probleem. 

Badge

@Erwin_ Ik het zelfde probleem. Kun je resetten aub?

@Bakbak88 Ik wil graag een poging doen. Ik heb wel je info nodig. Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?

Badge

@Erwin_  gedaan

@Bakbak88 : Ik heb de pin gereset en gemaild verstuurd via een SMS. Laat je weten of het hiermee is opgelost?

Badge

@Erwin_  Is gelukt. Super. Thnx.

@Erwin_ ik ervaar nu ook het probleem met de pincode voor het kinderslot. Kan je mijn code ook resetten? Dankje alvast 

@Erwin_ het is me zelf al gelukt via een nieuwe servicetool op de website! Alsnog bedankt! 

@Stan23588 : Dat scheelt weer :-)

Reputatie 1

Het kinderslot op mijn ITV App is geactiveerd het gevolg is dat ik niet kan Casten naar Chromecast.

Op de telefoon kan ik wel gewoon kijken.

willen jullie het resetten.

xxxxx

alvast bedankt 

@Bartfrank : je krijgt een sms + e-mail met de nieuwe pincode.

Hi @Erwin_ , zou je ook mij kunnen helpen? Ik krijg dezelfde melding! Veel dank,

@Thijstvk Ik heb je pincode gereset . Je kijkt een mail en een SMS. Laat je weten of het gelukt is?

Gelukt, dank!

Hier zelfde probleem. Kunnen jullie t svp oplossen. Ik kan niet bij de tv tuner, ik merkte dit probleem pas op vakantie…

 

@MoVlaan : ik heb je pin gereset en je krijgt hiervan een SMS en een e-mail. Laat je weten of die binnenkomen?

Kan je mij ook resetten svp

Aangezien dit probleem al 3 jaar lang voorkomt misschien handiger om het structureel op te lossen dan iedereen apart te resetten?!

@Caroline Geurtz : Dit is al lang centraal geregeld via deze website: https://www.kpn.com/service/televisie/pincode-itv.htm

 

Vaak lukt het niet als mensen met vakantie zijn.  Of dat er iets niet klopt met hun MijnKPN ( verouderde gegevens).  Dan is het soms pragmatischer dat ik het even doe.

Lukt het jou met de link?