Beantwoord

Levering Samsung Smart TV Black friday

  • 19 December 2019
  • 7 reacties
  • 403 keer bekeken

Wat is de levertijd van de Samsung televisie?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Noordzee 19 December 2019, 19:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Ongeveer twee tot drie weken na de bevestiging (ingang) van het abonnement. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Vraog, welkom op het forum!

Wat @Noordzee aangeeft, klopt helemaal, de tv zal bij ons de deur uit gaan nadat je signaal minimaal 2 weken actief is, het kan iets langer duren in verband met het enorme succes van de actie.

Ik hoop dat je de tv snel zult ontvangen!:relaxed:

Jammer had het als kerstcadeau aan men  zoon willen geven :disappointed_relieved:  maar we zullen dus nog even moeten wachten ☹

Reputatie 7
Badge +20

Ah, wellicht kun je een mooie tegoedbon maken voor de tv? Dan krijgt hij toch alvast de verrassing en heeft hij iets leuks om naar uit te kijken:blush:

Hai ik heb mijn tv nog niet ontvangen terwijl ik 3 dagen geleden mail kreeg dat ie onderweg is. Postnl zegt dat ie niet bij hun is en samsung geeft aan hiervan niks te weten. 

Hai ik heb mijn tv nog niet ontvangen terwijl ik 3 dagen geleden mail kreeg dat ie onderweg is. Postnl zegt dat ie niet bij hun is en samsung geeft aan hiervan niks te weten. 

 

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Tulay, volg dit topic voor meer info: Black Friday deal - Samsung Smart TV is vertraagd