Beantwoord

Netflix geeft schokkerig beeld

  • 11 oktober 2019
  • 3 reacties
  • 492 keer bekeken

Beste KPN,

Dit is de eerste keer ooit dat ik iets post op een forum maar ik ben echt klaar met de manier waarop er door de klantenservice onnozel wordt gereageerd op het probleem dat in dit forum wordt besproken. Ook bij mij schokt het beeld. Super irritant. Het werkt op je zenuwen en haalt compleet de lol af van ‘het lekker ontspannen kijken’ van die goede film. Wanneer er een service als Netflix wordt aangeboden, zorg dan dat het naar behoren werkt en kom niet met reacties als ‘het valt mij niet op’, ‘u bent de eerste die dit zegt’, ‘misschien ligt het aan uw tv’, of ‘kunt u het kastje uit- en aanzetten?’... Er zit een serieus conversieprobleem in de hardware dat in mijn optiek voor een bedrijf als KPN op te lossen moet zijn. Zorg dat er technisch personeel wordt aangenomen dat precies hetzelfde ziet en opvalt. Dan weet KPN meteen dat er goede, gepassioneerde en kritische mensen worden aangenomen én je creëert goede ambassadeurs onder de film en docu liefhebbers met een oog voor detail.

Vriendelijk bedankt en ik kijk uit naar uw reactie,

Vincent

*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Spacestar 12 oktober 2019, 10:46

@Filmliefhebber Ook ik heb last van een schokkend beeld, maar.... dat ligt niet aan de KPN box.
Hetzelfde probleem is ook zichtbaar met een Samsung Qled TV met hun eigen Netflix app.
En ook op een Xiaomi Mi Box(Android TV) op een Sony TV.
Vooral bij de series als Star Trek is dit bij alle 3 het probleem duidelijk zichtbaar als een 'starship' door het beeld schokt/vliegt. Of bij scenes met auto's die over een lange weg voorbij rijden.
Dus uw/ons probleem ligt volgens mij toch echt bij Netfix zelf.
Of onze internet snelheid is te laag (65Mb)...
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +4
@Filmliefhebber Ook ik heb last van een schokkend beeld, maar.... dat ligt niet aan de KPN box.
Hetzelfde probleem is ook zichtbaar met een Samsung Qled TV met hun eigen Netflix app.
En ook op een Xiaomi Mi Box(Android TV) op een Sony TV.
Vooral bij de series als Star Trek is dit bij alle 3 het probleem duidelijk zichtbaar als een 'starship' door het beeld schokt/vliegt. Of bij scenes met auto's die over een lange weg voorbij rijden.
Dus uw/ons probleem ligt volgens mij toch echt bij Netfix zelf.
Of onze internet snelheid is te laag (65Mb)...
Reputatie 7
Badge +28

Hoi Vincent, welkom! Vervelend dat je last hebt van schokkerig beeld op Netflix. Ik heb alleen niet echt iets anders te zeggen dan wat Spacestar al doet. 

Zelfde probleem.  Een haperig schokje elke 3 seconden.  Erg vervelend en irritant. Led tv 65 inch full hd samsung 100 mb/sec

Reageer