Dit is de eerste keer ooit dat ik iets post op een forum maar ik ben echt klaar met de manier waarop er door de klantenservice onnozel wordt gereageerd op het probleem dat in dit forum wordt besproken. Ook bij mij schokt het beeld. Super irritant. Het werkt op je zenuwen en haalt compleet de lol af van ‘het lekker ontspannen kijken’ van die goede film. Wanneer er een service als Netflix wordt aangeboden, zorg dan dat het naar behoren werkt en kom niet met reacties als ‘het valt mij niet op’, ‘u bent de eerste die dit zegt’, ‘misschien ligt het aan uw tv’, of ‘kunt u het kastje uit- en aanzetten?’... Er zit een serieus conversieprobleem in de hardware dat in mijn optiek voor een bedrijf als KPN op te lossen moet zijn. Zorg dat er technisch personeel wordt aangenomen dat precies hetzelfde ziet en opvalt. Dan weet KPN meteen dat er goede, gepassioneerde en kritische mensen worden aangenomen én je creëert goede ambassadeurs onder de film en docu liefhebbers met een oog voor detail.
Vriendelijk bedankt en ik kijk uit naar uw reactie,
Vincent
*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
Beste antwoord door Spacestar
Bekijk origineel