Beantwoord

Netflix geen beeld wel geluid

  • 5 December 2019
  • 12 reacties
  • 427 keer bekeken

Ik heb hetzelfde probleem en ook hetzelfde geprobeerd, geen resultaat. Graag hulp! 

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt, afgesplitst van deze

icon

Beste antwoord door GercoB 13 December 2019, 10:56

Bekijk origineel

12 reacties

Hier hetzelfde probleem

Hier exact hettzelfde probleem, alle handelingen doorlopen maar heeft niet geholpen. Is het mogelijk het kastje om te ruilen?

i have no sound on netflix but tv works perfect

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

A ratelling sound? Here also. Some tv’s are not very good compatible with the Dolby coding of Netflix. Select there, per viewing, for sound standard via options / opties.

Or use external sound.
Stereo amplifier; surround amplifier; soundbar…

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @robbiebouw , @Stefan van den Oetelaar en @GercoB Zo te lezen lopen jullie tegen hetzelfde probleem aan en ik ben heel benieuwd naar de oorzaak. Kunnen jullie me zoveel mogelijk informatie en een precieze omschrijving geven van het probleem? Ik heb vooralsnog geen idee wat er aan de hand is, dus ik ben op zoek naar zoveel mogelijk informatie. 

Kunnen jullie aangeven of dit op één specifieke ontvanger speelt of op meerdere ontvangers? Heb je ook andere apparatuur aangesloten, zoals een versterker of een surround systeem? Treedt dit op als je Netflix via de tv-ontvanger kijkt of via de app op je smart tv? Of bij allebei? 

Ik hoor graag van jullie, dan kan ik er mee aan de slag. 

Het probleem is bij mij inmiddels opgelost. Heb de stekker er een tijdje uit gehad en dit lijkt gewerkt te hebben.

Reputatie 7
Badge +20

i have no sound on netflix but tv works perfect

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Hi @QTd102513 I moved your topic and Peter's answer to this topic. As you can read here, there are other customers who seem to share your experience with Netflix. I have asked them for some information. Could you tell me a bit more too: does this problem appear on one set up box or more (if you have them?) Have you connected audio-systems, like a surround systemn to your set up box? And do you notice this problem when you use Netflix from your set up box, from the app on your smart tv or both? 

And, I see @GercoB problem is already solved. He disconnected the power from his set up box, whch appreared to have helped. 

 

Hallo @robbiebouw , @Stefan van den Oetelaar en @GercoB Zo te lezen lopen jullie tegen hetzelfde probleem aan en ik ben heel benieuwd naar de oorzaak. Kunnen jullie me zoveel mogelijk informatie en een precieze omschrijving geven van het probleem? Ik heb vooralsnog geen idee wat er aan de hand is, dus ik ben op zoek naar zoveel mogelijk informatie. 

Kunnen jullie aangeven of dit op één specifieke ontvanger speelt of op meerdere ontvangers? Heb je ook andere apparatuur aangesloten, zoals een versterker of een surround systeem? Treedt dit op als je Netflix via de tv-ontvanger kijkt of via de app op je smart tv? Of bij allebei? 

Ik hoor graag van jullie, dan kan ik er mee aan de slag. 

Al weken het probleem gehad en vrijdag was het ineens opgelost, niks bijzonders gedaan behalve Netflix opnieuw aangemeld, toen deed ie het niet maar een dag later wel. 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Stefan van den Oetelaar en @QTd102513 Bij de andere twee mensen in dit topic is het probleem verholpen, door de interactieve tv ontvanger even stroomloos te maken of door het opnieuw aanmelden van Netflix. Hoe is de situatie bij jullie? 

Bij ons ook op beide kastjes geen beeld bij Netflix, stroom eraf werkte niet. Af/aanmelden bij Netflix ook geen effect. Andere Hdmi en netwerkkabel geprobeerd ook geen resultaat (kan ook bijna niet want normaal tv kijken werkt wel).

Reputatie 7
Badge +20

Dag @Pduits Zou je dan de ontvanger eens een fabrieksreset willen geven, waarbij je ook de software opnieuw inlaadt? Dat is dan vaak de oplossing. 

Fixed!

Reageer