Beantwoord

Netflix op de factuur

• 10 juli 2020
  • 2 reacties
  • 46 keer bekeken

Ik heb in de vorige factuur gezien dat ik voor Netflix heb betaald. Ik wist alleen niet dat  dit bij het pakket zat. Ik heb nu geen inloggegevens. Als er iemand is die weet waar ik deze kan vinden, graag. 
Bedankt.

icon

Beste antwoord door Susan_ 13 juli 2020, 16:48

Goedemiddag @Ten Barge, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Zoals ik het nu begrijp heb je Netflix niet aangeschaft zelf, en vond je het opeens op de factuur terug. Dat kan kloppen, helaas. Er zijn wat problemen geweest met de facturering en dergelijke. Je geeft aan dat je geen account hebt, dus ik denk dat dit ook voor jou geldt:

• Verander ten eerste voor de zekerheid het wachtwoord voor jouw KPN ID.
  • Vul jouw profiel in, en geef me een seintje hier in het topic. Ik vul dan een formulier in zodat dit wordt uitgezocht. Indien er sprake is van fraude, dan zeggen wij het op, en vergoeden we natuurlijk de kosten.

Wil je daarna wel Netflix proberen? Dan kan je via Netflix zelf een account aanmaken. Je hebt de optie om het via de KPN factuur te betalen (zoals je nu hebt ervaren). 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemiddag @Ten Barge, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Zoals ik het nu begrijp heb je Netflix niet aangeschaft zelf, en vond je het opeens op de factuur terug. Dat kan kloppen, helaas. Er zijn wat problemen geweest met de facturering en dergelijke. Je geeft aan dat je geen account hebt, dus ik denk dat dit ook voor jou geldt:

• Verander ten eerste voor de zekerheid het wachtwoord voor jouw KPN ID.
  • Vul jouw profiel in, en geef me een seintje hier in het topic. Ik vul dan een formulier in zodat dit wordt uitgezocht. Indien er sprake is van fraude, dan zeggen wij het op, en vergoeden we natuurlijk de kosten.

Wil je daarna wel Netflix proberen? Dan kan je via Netflix zelf een account aanmaken. Je hebt de optie om het via de KPN factuur te betalen (zoals je nu hebt ervaren). 

Reputatie 7
Badge +10

@Ten Barge we hebben niets meer van je gehoord. Is het gelukt de stappen uit susan's bericht te doorlopen?

Reageer