[Opgelost] foutcode 4001 bij opnames en terugkijken itv online via website

  • 29 November 2020
  • 97 reacties
  • 6533 keer bekeken
[Opgelost] foutcode 4001 bij opnames en terugkijken itv online via website
Reputatie 7
Badge +20

Storing iTV online via website

Meerdere klanten geven aan de foutcode 4001 te zien bij het kijken van opnames of terugkijken via de gids.

We willen dit graag doorzetten naar onze iTV collega's zodat ze dit kunnen onderzoeken. Zouden jullie hiervoor (als dit nog niet is gedaan) jullie gegevens in willen vullen in jullie profiel zodat we zo veel mogelijk voorbeelden aan kunnen leveren? Zouden jullie het hier ook willen laten weten zodra dit is gedaan? 

We doen ons best jullie zo snel mogelijk te voorzien van een oplossing! Onze excuses voor het ongemak. 

Update 30-11-2020: het probleem is inmiddels opgelost en zou niet meer voor moeten komen!

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

97 reacties

Als ik mijn opnames wil bekijken geeft hij fout code 4001 aan (ongedefinieerd), hij doet dat bij bijna alle opnames in dit geval serie opnames van Dr Bull

 

Ik heb net KPN ITV (overgestapt van Telfort ITV) en probeer opgenomen programma's te bekijken.

Bij diverse opnames krijg ik direkt bji het opstarten van de opname een fout “Undefined (4001)” en krijg ik de opname niet te zien. Bij andere opnames gebeurt dit niet en kan ik deze bekijken, wanneer ik terugga naar betreffende opnames gebeurt dit weer, zelfs na het afsluiten van de ITV sessie en een nieuwe openen.

Bij Telfort ITV heb ik dit probleem nooit gehad.

Wat gaat hier fout en wat kan ik eraan doen?

Dit gebeurt allen wanneer ik de laptop gebruik, niet wanneer ik de opname via de TV bekijk of via de Android telefoon.

Het betreft geen opnames die alleen op de TV bekeken kunnen worden.

Badge

Goedemorgen, ik heb het zelfde probleem. Maar dan met alle opnames en gewone programma's die ik probeer te kijken via mijn laptop. 

Bij elk programma staat er undefined (4001).

Via de tv werkt alles wel prima.. 

Sinds eergisteren heb ik daar ook last van. Ik kijk ook via de laptop

Zelfde probleem, sinds enkele dagen.

Reputatie 1

Hier hetzelfde probleem helaas. Het zijn alle programma’s van vrijdag 27 november, oudere opnames kan ik wel kijken.

Heb het zelfde probleem.Kan niet terugkijken,bij sommige zenders wel bij andere niet.

Krijg dan de melding onderin,Undefined(4001) ook bij sommige programma's.

Ik heb dit voorheen nooit gehad.Ik kijk gewoon op de desktop pc dus met een vaste aansluiting

Ik heb geen idee hoe dit nu ineens kan

Ik heb hetzelfde probleem, met een programma dat eerder vandaag is uitgezonden. 

Het probleem is in Chrome. In de Edge browser kan ik wel gewoon terugkijken. 

 

Nu heet het ‘opgeslagen’ en geen ‘opnames’ meer .

Bij programma's die ik opgeslagen / opgenomen heb,  krijg ik direct bij het opstarten van de opname een fout “Undefined (4001)” en krijg ik de opname niet te zien. Op laptop. 

Zoals hierboven al een heleboel. GRAAG REACTIE VAN KPN:

is er misschien een storing? Laat het ons weten svp. 

Erg vervelend nu juist in het weekend dat ik een beetje tijd heb op tv programma's terug te zien..

Fame 29, op de tv kan ik wel mijn opnames bekijken, maar niet op de computer, net als Pamsel.

Heeft dus niets te maken met het opnieuw installeren van de software.

 

Reputatie 7
Badge +20

Kijken jullie via de KPN IPTV decoder, ITV app via telefoon, ITV link via computer of itv app via Smart TV (ik dacht dat deze alleen nog bij LG en Samsung was niet ouder dan 3 jaar). 

 

Badge

Precies wat @groen2044 zegt! Tv gaat prima.. 

Badge

@joop2011 , de ITV link via de computer doet het niet. Als ik de app op mijn telefoon gebruikt gaat alles wel oke, net als de tv. 

Hier heb ik hetzelfde probleem bij opgenomen programma's. In chrome en edge dezelfde foutmelding 4001. Op android telefoon kan ik wel de opgenomen programma's bekijken maar ik gebruik liever de laptop.

Reputatie 7
Badge +20

Precies wat @groen2044 zegt! Tv gaat prima.. 

 

TV gaat prima, dit zegt niets over hoe je kijkt. Vandaar mijn vraag.

Ook via de TV kan je op LG en Samsung Smart TV via de app op de tv kijken als deze niet ouder zijn dan 3 jaar. 

 

Via de computer zijn er problemen had ik elders gelezen.

Hopelijk zijn deze z.s.m. opgelost.

Kan je wel programma's via de gids (guide) terugkijken via de computer? 

Reputatie 7
Badge +14

Ik lees hier dat je goed geholpen wordt, hopelijk komt er snel een oplossing!

volgens mij ligt het aan het menu ( is kort geleden gewijzigd)

als je via de computer naar mijn opnames kijkt, geeft die de foutmelding  4001, de rest werkt allemaal goed op de laptop

 

Heb het zelfde probleem.Kan niet terugkijken,bij sommige zenders wel bij andere niet.

Krijg dan de melding onderin,Undefined(4001) ook bij sommige programma's.

Ik heb dit voorheen nooit gehad.Ik kijk gewoon op de desktop pc dus met een vaste aansluiting

Ik heb geen idee hoe dit nu ineens kan

Ik heb het ook geprobeerd via Firefox blijft zelfde probleem.Ik denk dat het niet aan de browser ligt maar aan KPN

Als ik een programma wil terug kijken op Ned 1-2 of 3 dan lukt het wel maar ga ik naar een commerciele zender als b.v. RTL4 of Comedy Central dan krijg ik de melding Undefined(4001)

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb hem even geopend.

Ik zie dat opnames nu onder opgeslagen staan.

Ik zie ook dat je niet alle opnames kunt bekijken, ik zie dat de meeste alleen op de KPN IPTV ontvanger bekeken kunnen worden. Dat kan kloppen, sommige kan je alleen via de KPN ontvanger kijken.

Opname op bijvoorbeeld NPO1 kan ik probleemloos kijken zonder foutmelding. 

 

Wacht even op een moderater, kan een paar dagen duren i.v.m. drukte. 

 

Reputatie 7
Badge +20

Nu heet het ‘opgeslagen’ en geen ‘opnames’ meer .

Bij programma's die ik opgeslagen / opgenomen heb,  krijg ik direct bij het opstarten van de opname een fout “Undefined (4001)” en krijg ik de opname niet te zien. Op laptop. 

Zoals hierboven al een heleboel. GRAAG REACTIE VAN KPN:

is er misschien een storing? Laat het ons weten svp. 

Erg vervelend nu juist in het weekend dat ik een beetje tijd heb op tv programma's terug te zien..

 

Op dit forum helpen klanten van KPN elkaar.

Een moderater kijkt wel mee, maar door de drukte kan het soms 2 a 3 dagen duren voordat zij reageren.

PS, hoofdletters betekend schreeuwen, niet netjes, dus niet doen. 

 

Je kan ook KPN bellen of chatten.

Zie hier.  Klik op tv en scrol na beneden en kies dat je iemand wilt spreken. Je vind, na scrollen, dan het telefoonnummer en je kan dan chatten.

 

ik heb zelf net gekeken en bij mij werkt alles, gelukkig, wel goed.

Joop2011, dat is allemaal flauwe kul, voorheen kon ik dit altijd bekijken , maar sinds het menu is gewijzigd niet meer. Wat ook zo raar is dat je op je laptop niet hetzelfde kan kijken als via tv modem, zo eigenlijk niet uit mogen maken.

 

Badge

Heeeeel vervelend dit.. we hebben al zoveel problemen met KPN, nu dit ook nog sinds een paar weken..

Hopelijk lossen ze dit snel op!

Gewisseld naar Edge : probleem is hetzelfde. 

Andere data dan vandaag : maakt geen verschil : undefined 4001…..

Tijd staat goed.

Hier ook hetzelfde probleem sinds gisteren. Ik vind dat het maar lang duurt voor KPN hier reageert.