Beantwoord

Problemen met Interactieve TV

  • 10 September 2019
  • 11 reacties
  • 196 keer bekeken

Badge
Ik weet niet wat er allemaal aan de hand is, maar al een paar dagen zijn er problemen met de interactieve televisie. Is dit bekend bij mij in de buurt of is de nieuwe ontvanger niet goed? Graag reactie.

*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 23 September 2019, 13:12

Bekijk origineel

11 reacties

Hoi, er zijn geen storingen bekend.

Kun je iets meer specificeren wat je ondervindt? Dan kunnen we je (beter) helpen namelijk.
Badge
De ontvanger is pas enkele weken oud. modem en ontvanger meerdere keren opgestart.
tv ontvangst goed zowel beeld als geluid.
problemen: met de afstandsbediening kan ik wel op en neer (van zender 1 naar 2 etc) maar drukken op een cijfer toets doet niets.
teletekst werkt niet.
opgeslagen programma's zijn te zien, maar niet door te spoelen en ook niet te verwijderen.
Met de geluidsknoppen van de afstandsbediening is het geluid goed te regelen.
Hoi, licht het ledje op de afst.bed. op als je op een cijfertoets drukt?
Badge
Soms de eerste keer indrukken, daarna niet meer. Batterijen in afstandsbediening en HDMI kabel vervangen: gee resultaat. Volgens mij ontvanger defect. Ook bij opgenomen programma's alleen afspelen zonder doorspoelen en ook niet mogelijk om te deleten.
Als het ledje op de ab niet oplicht dan is de ab defect. En niet de ontvanger.

Als het rec-ledje op de ontvanger niet oplicht en die op de ab WEL, dan is de ontvanger defect.

Belangrijk dat goed helder te hebben voordat een moderator iets gaat vervangen.
Badge
Dan zal de AB niet meer goed werken. Soms met de 1 indrukken (cijfertoetsen) licht het lampje op. Bij de andere toetsen niet.
Okee.

Als je belt met 0800-0402 dan heb je morgen nog een nieuwe.

Als je je meldt in het centrale topic voor ab's dan heb je morgen (of overmorgen) nog een nieuwe (mits je in je forumprofiel je gegevens hebt ingevuld).
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb zojuist een nieuwe afstandsbediening toegestuurd. Binnen twee werkdagen heb je deze afstandsbediening in huis. Laat je ons in dit topic weten of dit het probleem heeft verholpen?
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb zojuist een nieuwe afstandsbediening toegestuurd. Binnen twee werkdagen heb je deze afstandsbediening in huis. Laat je ons in dit topic weten of dit het probleem heeft verholpen?
Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik ga er vanuit dat het probleem verholpen is. Als je nog hulp nodig hebt, dan hoor ik het graag.
Badge
Inmiddels teruggekeerd uit het buitenland. Afstandsbediening ontvangen en geinstalleerd.
Voor Philips oled 803 was alleen code 10 niet geschikt (geluid was niet te regelen) Code 401 is wel correct (gevonden via internet)
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb zojuist een nieuwe afstandsbediening toegestuurd. Binnen twee werkdagen heb je deze afstandsbediening in huis. Laat je ons in dit topic weten of dit het probleem heeft verholpen?
Wat goed dat het gelukt is om de nieuwe afstandsbediening te koppelen en dat daarmee het probleem verholpen is. Als je in de toekomst nog eens onze hulp nodig hebt, dan horen we dat graag van je!

Reageer