Beantwoord

Serie Greys verdwenen

  • 5 July 2020
  • 6 reacties
  • 135 keer bekeken

Beste Medewerker,

Bij de serie grey’s anatomy stond te bekijken tot 20-7. Nu zie ik dat het nu al weg is? Komt dit nog wel terug? En voor hoe lang dan?

 

gr Judith 

icon

Beste antwoord door Susan_ 11 July 2020, 10:21

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Juudith, welkom op het Forum!

Ik begrijp dat je het nu mist.. Het is per 5 juli inderdaad verwijderd uit het pluspakket. Onder andere in dit topic kan je terugvinden welke series en films er tot welke datum zijn. Grey's Anatomy is nog dik gedrukt er neergezet omdat het een populaire serie is. Of het terugkomt kan ik niet zeggen, voorlopig waarschijnlijk niet.

Er stond bij 20 juli. Dat weet ik heel zeker. Dus wel spijtig dat jullie je hier niet aan houden. 

Vreemd dat overal andere datums worden weergegeven. Bij ons was vermeld dat de serie tot 6 juli beschikbaar was. 

Reputatie 7
Badge +21

@Juudith en @KtB, voor zover ik weet en heb gezien is het 4 juli. Maar ik heb even navraag gedaan, dus hoop hier snel antwoord op te krijgen. Maar ik moet direct erbij zeggen dat het niet teruggedraaid gaat worden voor enkele dagen helaas. Het navragen gaat dan alleen om de verduidelijking en om eventuele fouten in de toekomst te voorkomen.

Reputatie 7
Badge +21

Helaas komt dit probleem ook de achterliggende afdeling niet bekend voor, en zou het ook niet mogelijk moeten zijn om andere data te zien. Ik zeg niet dat het onmogelijk is of dat het niet gebeurd is, maar het is ook niet meer te achterhalen ben ik bang. Je kan het trouwens nog bekijken via Amazone Prime, de eerste maand gratis. En anders wachten tot het over ongeveer een half jaartje weer terugkomt!

Helaas geen oorzaak gevonden. Bedankt voor het uitzoeken in elk geval!

Reageer