Beantwoord

Smart tv Toshiba

  • 31 July 2019
  • 7 reacties
  • 3045 keer bekeken

Ik heb een Smart tv gekocht van Toshiba, als 2e tv boven. Ik wilde via de kpn app daar tv op kunnen kijken maar ik kan de kpn app niet vinden op deze smart tv.
Is dit dan niet mogelijk via kpn?
icon

Beste antwoord door Tycha 31 July 2019, 21:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Hallo @VanderWees , dus tv kijken zonder decoder met een app, dat kan alleen nog met een app voor Samsung tv's volgens mijn info.
Reputatie 7
Badge +11
Klopt inderdaad,

Op dit moment moet je echter wel een smart-tv van Samsung (bouwjaar 2017 of nieuwer) hebben. Natuurlijk zorgen we ervoor dat er snel andere merken bijkomen!


Hier kun je er alles over lezen;

KPN Forum:

iTV kijken zonder kastje en kabels met de KPN Smart TV app


Of op de website van KPN:

TV kijken zonder kastjes en kabels met de KPN Smart TV app


KPN Smart TV App

Hallo @Tycha , wil je je reactie s.v.p. quoten of bron vermelden, nu lijkt het net of jij persoonlijk die reactie geeft gezien het woordje 'we' in een zin, dat kan verwarring geven, je bent een forumlid en geen medewerker.
Reputatie 7
Badge +11
Sorry @Jan-D ik had het bericht geknipt en geplakt 😉
Kan het nu niet meer aanpassen 😔
Reputatie 7
Badge +24
Nou lekker is dit voor de topicstarter. Denk je dat je een smart tv hebt, en het daarmee voor elkaar hebt. Heb je dus helemaal niks...
Nou lekker is dit voor de topicstarter. Denk je dat je een smart tv hebt, en het daarmee voor elkaar hebt. Heb je dus helemaal niks...
Hallo @VanderWees en @Nick83 Topicstarter had ook van te voren zich kunnen verdiepen in de materie, dan had hij kunnen weten dat het alleen nog voor de Samsung geldt.
Hij kan alsnog tv kijken via een tablet/smartphone casten met een Chromecast naar de tv.
Reputatie 7
Hallo @VanderWees, welkom op het forum! Een nieuwe tv is altijd leuk natuurlijk, alles instellen zodat het werkt zoals je graag wilt. Wat hierboven is gezegd klopt inderdaad, voor de Toshiba smart tv is er geen app om tv te kunnen kijken. Wel kan je er een tv-ontvanger van ons op aansluiten en je kunt de tip van Jan-D om te casten via de iTV Online app naar een Chromecast gebruiken.