Beantwoord

Steeds opnieuw inloggen Netflix

  • 30 September 2020
  • 6 reacties
  • 1338 keer bekeken

Ik sluit me hier bij aan, ook bij ons moeten we nu elke keer opnieuw inloggen met netflix. Heel vervelend.

Ik heb al geprobeerd het itv kastje te herstarten en te herstellen. Beide hielp niet.

 

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Elephtera 7 October 2020, 11:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Er zijn meer manieren waarop je Netflix kan ontvangen. Bijvoorbeeld via de KPN afstandbediening (een van de manieren zender 200 en de rode knop, maar op veel andere manieren) of via de Internet aansluiting en dan met gebruik van de eigen afstandbediening van een TV. 

Misschien toch wel slim om dat even te verduidelijken. (Wat iemand bij Netflix zegt betekent eigenlijk niets als je niet verteld wie bij Netflix.).

Via de oorspronkelijke afstandbediening van de TV is het een van de miljoenen mogelijkheden om Internet te gebruiken en kan KPN echt niets voor je betekenen.  

Je hebt gelijk. 

 

Als ik op mijn tv, dmv het itv kastje, naar netflix ga (of het nou via 200 is, of netjes via het menu/apps/netflix) dan komt netflix ervoor. Ik ga dan naar een programma om te kijken, en dan stopt netflix en zit ik weet op het tv scherm. Als ik daarna netflix opnieuw open, dan moet ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord invullen (dit is vervelend, al helemaal omdat ik een 16 characters random wachtwoord heb) en daarna kan ik wel kijken, tot de volgende keer dat ik netflix open. 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Elephtera. Ik begrjip dat dit erg vervelend is. Ik lees dat je de ontvanger al herstart hebt. Zou je de tv-ontvanger ook nog eens willen resetten? Als dat het probleem ook niet verhelpt dan zet ik deze vraag door zodat het verder uitgezocht kan worden. Ik hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +21

@Elephtera Welke type tv-ontvanger heb jij in huis?

Beste vikash, 

Ik heb het itv kastje volledig gereset (fabrieksinstellingen) en gisteren leek alles weer te werken.

Ik houdt het in de gaten, en indien het toch niet blijkt te werken kom ik hier terug. 

Dankjewel 

Reputatie 7
Badge +21

Wat goed om te lezen dat een reset het probleem heeft verholpen. Als het probleem toch nog terug komt, dan hoor ik het graag!