Beantwoord

TV gids erg traag

  • 13 October 2020
  • 82 reacties
  • 17885 keer bekeken

Reputatie 1

Telfort is samengevoegd met KPN en nu heb ik ook een nieuwe tv gids. Deze ziet er prima uit, maar is ontzettend traag en dat is erg storend. Op Internet lees ik hierover veel klachten, maar deze zijn al enkel maanden oud en van KPN gebruikers. Ik heb de tv-ontvanger gereset en ook nieuwe software gedownload, maar dit heeft allemaal niets geholpen. Omdat Telfort gebruikers altijd iets minder moderne apparatuur hebben dan KPN gebruikers vraag ik me af of mijn apparatuur (tv-ontvanger) wel voldoende up to date (modern) is om goed c.q snel te kunnen werken. Ik denk dat het verstandig is om mijn oude Telfort apparatuur te vervangen door moderne KPN apparatuur.

icon

Beste antwoord door Jose_ 20 October 2020, 15:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

82 reacties

Welk kastje heb je?

Reputatie 1

HMB2260V2

 

Deze is niet verouderd en wordt bij KPN nog uitgedeeld bij defecte kastjes aan klanten.

Zoals u zegt is het nieuwe design voor veel klanten niet een verbetering. De ontwerpers zijn hiervan op de hoogte.

Reputatie 1

Dat betekent dat er niets aan gedaan kan worden?

 

Reputatie 1

Hoe gaat KPN mijn veels te trage tvgids oplossen? Het is niet te doen zo!

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @TV gids zeer traag en @Lucsas, beide welkom op het Forum.

Wat vervelend om te lezen dat jullie beide een trage tv-gids ervaren in combinatie met het nieuwe tv-menu. Helaas is dit een bekend probleem en zoals @Jeroen Ruiter aangeeft zijn de ontwikkelaars ermee bezig om dit te verhelpen. Voor meer informatie erover verwijs ik je door naar het topic over het nieuwe tv-menu. Daar worden eventuele updates gegeven.

Reputatie 2

Het is echt waardeloos de "vernieuwde" gids. Het openen duurt 5 seconden of meer het scrollen hapert en als je de zender hebt gevonden duurt 5 sec voor deze opent en moet je nogmaals drukken om te kijken wat meer dan 5 seconden duurt voordat je beeld hebt. Ik lees over deze klachten al in juli en dat kpn ermee bezig is maar dit "bezig" zijn duurt nu wel erg lang, sterker nog het duurt nu "ergerlijk" lang! Komop los het nu eens op of geef de oude gids weer alstublieft! 

Reputatie 1

Wij ergeren ons ook aan de vernieuwde gids.  Het ziet er goed uit alleen de werking hiervan is zwaar teleurstellend. Als je tv ontvanger even stroomloos maakt doet hij het weer heel even een stukje sneller, maar nog steeds irritant langzaam.

Ook de laatste tijd last van blokken in het beeld. 

Hier moet toch gauw iets aan verholpen worden

 

Reputatie 7
Badge +10

Wij ergeren ons ook aan de vernieuwde gids.  Het ziet er goed uit alleen de werking hiervan is zwaar teleurstellend. Als je tv ontvanger even stroomloos maakt doet hij het weer heel even een stukje sneller, maar nog steeds irritant langzaam.

Ook de laatste tijd last van blokken in het beeld. 

Hier moet toch gauw iets aan verholpen worden

 


Hoi ​​​​@Rota, hier kun je de updates vanuit KPN en opmerkingen van andere klanten volgen, je bent niet de enige die hier tegenaan loopt  Topic

Reputatie 1

Mijn abonnement is sinds kort ook verplicht overgezet naar van Telfort naar KPN. Wat een ramp die nieuwe gids! Het probleem bestaat blijkbaar al sinds juli. In februari loopt mijn abonnement af, dus als de gids dan niet snel is dan ga ik op zoek naar een betere aanbieder met een goed werkende snelle gids.

Reputatie 1

Ik erger mij mateloos aan de trage tv gids. Kpn roept al 3 maanden dat ze er wat aan gaan doen. Maar nog steeds erg traag. Ik ben mij ondertussen aan het oriënteren op een andere provider.

Reputatie 1

Echt,de tv gids is zo ontzettend traag..nieuwe look ziet er goed uit maar de snelheid van de tv gids is zwaar irritant.KPN misschien toch eens wat vaart erachter gaan zetten voordat de klanten de benen nemen het duurt al lang genoeg inmiddels.

ook ik ga me oriënteren bij we een andere provider.

Reputatie 2

Het oude menu was veel sneller.

Erg irritant die traagheid. Ze hebben een stap achteruit gezet!

Reputatie 2

Ik erger mij mateloos aan de trage tv gids. Kpn roept al 3 maanden dat ze er wat aan gaan doen. Maar nog steeds erg traag. Ik ben mij ondertussen aan het oriënteren op een andere provider.


Ziggo is bijkant nog slechter dus om over te stappen alleen voor de gids…..

Hier idem dito. Irritante reactie hierboven van KPN: we zijn er meer bezig, jaja al langer dan een maand dus.

Ook Telfort overstap moeten doen, jammer. KPN komt bij lange na niet aan niveau van Telfort. Gids ultra traag. Met een extra WiFi versterker wordt wifi op je experiabox uitgeschakeld. Ronduit irritant. Kon je bij Telfort weer aanzetten in de Admin, bij KPN niet. Ook achteruitgang dus. 

Destijds ook ‘verplichte’ overstap moeten maken naar Telfort, even aangekeken, maar uiteindelijk prima. Nu naar KPN niet dus.
Als het niet beter wordt stap ik over naar een ander provider. Score die ik nu in KPN enquête heb gegeven: een 4.

Ja, het blijft toch de aloude arrogante monopolist die ze in het verleden al waren. Niet klantgericht, duur en slechte service.

 

 

 

Hoi @TV gids zeer traag en @Lucsas, beide welkom op het Forum.

Wat vervelend om te lezen dat jullie beide een trage tv-gids ervaren in combinatie met het nieuwe tv-menu. Helaas is dit een bekend probleem en zoals @Jeroen Ruiter aangeeft zijn de ontwikkelaars ermee bezig om dit te verhelpen. Voor meer informatie erover verwijs ik je door naar het topic over het nieuwe tv-menu. Daar worden eventuele updates gegeven.

Mijn geduld raakt nu wel op, wanneer kan ik verbetering tegemoet zien. Maw, geef enz een concreet antwoord.

Of je nu bij Telfort was gebleven of nu bent overgezet naar KPN, de systemen zijn niet veranderd en bij Telfort had je hetzelfde ervaren, TV is hetzelfde van voorheen Telfort en KPN.

En inderdaad, duurt best lang, is of geen prioriteit of een lastig iets, vandaag had ik weer een update op het kastje dus er gebeurt wel wat, ook al heb ik (nog) nergens last van met de box, werkt voor zover ik het gebruik allemaal prima en snel genoeg, maar ik kom ook van T-Mobile af en daar kon je soms tussendoor effe de kroeg in.:laughing:

Is irrelevant moet gewoon goed zijn. Klanten gebruiken om iets te testen is sowieso belachelijk. Ik betaal dus voor een dienst die niet geleverd wordt zoals het moet zijn.

Als je zo redeneert kan een provider doen waar ie in heeft.

Verder: bedoel je nu te zeggen dat bij jou met een extra wifiversterker de WiFi op de experiabox nog wel werkt?

@Wittenho , Waar reageer je nu op, word zo een one man chat en dit is een forum waarbij je eventueel je laatste bericht kunt aanpassen binnen een uur.

Maar ik zeg, bij mij werkt de gids prima, snel zat, dus is het nog steeds niet bij iedereen dus is het geen proefkonijn maar pech dat het bij jou trager werkt, maar het werkt nog steeds en daar betaal je voor, niet of de performance snel genoeg is.

En wat wifi en versterkers daarmee te maken hebben, die volg ik niet.

Is duidelijk je begrijpt er inderdaad weinig van.

stel verdere reacties van jou niet op prijs.

@Wittenho, Waar reageer je nu op, word zo een one man chat en dit is een forum waarbij je eventueel je laatste bericht kunt aanpassen binnen een uur.

Maar ik zeg, bij mij werkt de gids prima, snel zat, dus is het nog steeds niet bij iedereen dus is het geen proefkonijn maar pech dat het bij jou trager werkt, maar het werkt nog steeds en daar betaal je voor, niet of de performance snel genoeg is.

En wat wifi en versterkers daarmee te maken hebben, die volg ik niet.

Is duidelijk je begrijpt er inderdaad weinig van.

stel verdere reacties van jou niet op prijs.

Dat is mooi, zou ik het niet meer lezen wat ik verder schrijf.:grin:

 

Geduld is een schone zaak, het komt uiteindelijk best weer goed.:innocent:

Reputatie 3
Badge

Kan kpn aub iets doen aan de vreselijk langzame programmagids? Het is zo traag als dikke stront door een trechter. Net zo irritant.

Gaan ze niet doen, zie de bijdrages op dit forum. Ik heb mijn i-tv terug gezet naar fabrieksinstellingen ( kpn noemt dit een volledige frisse start...wat een gelul), dat helpt even daarna weer dikke stront. Dit speelt blijkbaar al maanden.

ik wilde me uitschrijven op dit waardeloze forum, maar dan kan dus niet dat moet dan iemand van kpn doen. Vele providers gehad maar nog nooit dit amateuristische gedoe. 

 

 

Â