Beantwoord

TV gids erg traag

  • 13 October 2020
  • 82 reacties
  • 17885 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

82 reacties

Na update totaal niets veranderd aan die onzettend trage tvgids. Zeer ergelijk!! 

Heb 3 kastjes van de VIP2952.

Met telfort nooit wat aan de hand. Alles ging perfect totdat pas geleden offing overging naar KPN. 

Zeer Slecht!

Wat een waardeloze update! 

Ja het is wat het is KPN heeft een trage gids en die gaat ook niet sneller worden. Het zou het bedrijf sieren als ze dit gewoon toegeven aan hun klanten ipv leuterverhaaltjes over updates die maanden duren en niets oplossen (dan zou ik ermee kunnen leven).

Tav Telfort voor mij een behoorlijke achteruitgang i.c. trage gids en geen WiFi meer op mijn Experiabox. Natuurlijk moet ik wel hetzelfde maandbedrag betalen...Klinkt niet heel logisch...

Lees nu op een ander forum dat de update door KPN is teruggedraaid maar dat krijg je al klant dan natuurlijk weer niet te horen....

Reputatie 7
Badge +10

Hallo @Wittenho,

De update is inderdaad helaas (!) teruggedraaid, dit is ook te lezen op dit forum in het topic over het nieuwe tv menu. Daar heb ik al vaker naar verwezen. In dat betreffende topic worden alle updates gegeven omtrent het trage tv-menu. Ik raad je aan om dat topic in de gaten te houden en eventuele feedback daar te delen. Dat wordt daar namelijk allemaal verzameld.

Hallo @Wittenho,

De update is inderdaad helaas (!) teruggedraaid, dit is ook te lezen op dit forum in het topic over het nieuwe tv menu. Daar heb ik al vaker naar verwezen. In dat betreffende topic worden alle updates gegeven omtrent het trage tv-menu. Ik raad je aan om dat topic in de gaten te houden en eventuele feedback daar te delen. Dat wordt daar namelijk allemaal verzameld.

Nee dank je ben ik klaar mee na ga er geen energie meer in steken.

Gaat ook niet veranderen en op andere fora op internet kun je precies lezen waarom (soms wat technisch maar ook voor een leek prima te volgen)...

Hallo @Wittenho,

De update is inderdaad helaas (!) teruggedraaid, dit is ook te lezen op dit forum in het topic over het nieuwe tv menu. Daar heb ik al vaker naar verwezen. In dat betreffende topic worden alle updates gegeven omtrent het trage tv-menu. Ik raad je aan om dat topic in de gaten te houden en eventuele feedback daar te delen. Dat wordt daar namelijk allemaal verzameld.

Nee dank je ben ik klaar mee na ga er geen energie meer in steken.

Gaat ook niet veranderen en op andere fora op internet kun je precies lezen waarom (soms wat technisch maar ook voor een leek prima te volgen)...

Dus gewoon op Google inkloppen “trage tv gids kpn” en je krijgt een prima uitleg...

Hallo @Wittenho,

De update is inderdaad helaas (!) teruggedraaid, dit is ook te lezen op dit forum in het topic over het nieuwe tv menu. Daar heb ik al vaker naar verwezen. In dat betreffende topic worden alle updates gegeven omtrent het trage tv-menu. Ik raad je aan om dat topic in de gaten te houden en eventuele feedback daar te delen. Dat wordt daar namelijk allemaal verzameld.

Nee dank je ben ik klaar mee na ga er geen energie meer in steken.

Gaat ook niet veranderen en op andere fora op internet kun je precies lezen waarom (soms wat technisch maar ook voor een leek prima te volgen)...

Dus gewoon op Google inkloppen “trage tv gids kpn” en je krijgt een prima uitleg...

En dan kom je er ook achter dat meerdere providers dit probleem hebben...

Reputatie 1

Ik ben inmiddels zover dat ik sterk overweeg over te stappen. Het is bijzonder irritant een dikke 5 seconden te moeten wacht bij ongeveer iedere handeling in  de gids.

https://tweakers.net/nieuws/175728/kpn-draait-update-decoders-die-tv-gids-sneller-moest-maken-terug.html

Doe je voordeel ermee...

Niets is wat het lijkt...

Reputatie 1

Kan aan mij liggen, maar hier haal ik geen voordeel uit....

Heb inmiddels officieel een klacht ingediend, kijken of dat nog iets oplevert.

 

gaat je vast niet helpen, heb de knoop doorgehakt en overgestapt naar Ziggo….

 

Heb inmiddels officieel een klacht ingediend, kijken of dat nog iets oplevert.

 

gaat je vast niet helpen, heb de knoop doorgehakt en overgestapt naar Ziggo….

 

Hoor graag wat je ervaringen zijn!
(gids is momenteel nog trager...)

Ik denk dat ik ook maar ga overstappen na 15 jaar.

 

Jammer

 

 

Reputatie 2

Man man wat een drama, alles nog trager na de laatste update. Kom op kpn die er wat aan of geef de oude interface weer door en ga voordat er zonodig nieuwe software gedraaid moet worden eerst uitvoerig testen. Dit geeft nu alleen maar onnoemelijke irritatie!! 

Ook op mijn iPad nu irritant traag

Heb inmiddels officieel een klacht ingediend, kijken of dat nog iets oplevert.

 

gaat je vast niet helpen, heb de knoop doorgehakt en overgestapt naar Ziggo….

 

Klopt ik krijg niet een eens een reactie (?).

en dan dat gelul van zgn. moderators op dit forum zo nietszeggend, voegt echt NIETS toe

 

Heb inmiddels weer een klacht ingediend.

Dat je voor deze onzin moet betalen als klant is sowieso schandalig 

Hallo @Wittenho,

De update is inderdaad helaas (!) teruggedraaid, dit is ook te lezen op dit forum in het topic over het nieuwe tv menu. Daar heb ik al vaker naar verwezen. In dat betreffende topic worden alle updates gegeven omtrent het trage tv-menu. Ik raad je aan om dat topic in de gaten te houden en eventuele feedback daar te delen. Dat wordt daar namelijk allemaal verzameld.

Ook allemaal gelul en geen enkele oplossing.

in welke wereld leef jij, 165 pagina’s over 5 maanden… en nog steeds geen oplossing en dan verwijs jij mij vrolijk naar de pagina.

je moet je kapot schamen

Hallo @Wittenho,

De update is inderdaad helaas (!) teruggedraaid, dit is ook te lezen op dit forum in het topic over het nieuwe tv menu. Daar heb ik al vaker naar verwezen. In dat betreffende topic worden alle updates gegeven omtrent het trage tv-menu. Ik raad je aan om dat topic in de gaten te houden en eventuele feedback daar te delen. Dat wordt daar namelijk allemaal verzameld.

Ook allemaal gelul en geen enkele oplossing.

in welke wereld leef jij, 165 pagina’s over 5 maanden… en nog steeds geen oplossing en dan verwijs jij mij vrolijk naar de pagina.

je moet je kapot schamen

https://tweakers.net/nieuws/175728/kpn-draait-update-decoders-die-tv-gids-sneller-moest-maken-terug.html
hier staat wat er werkelijk aan de hand is. Dat kpn dit klanten flikt echt bizar

https://nl.trustpilot.com/review/www.kpn.com?page=12

https://www.telecomvergelijker.nl/provider/kpn/reviews

https://retro.nrc.nl/W2/Nieuws/1999/08/17/Rtv/02.html
ach ja 20 jaar geleden, toen ook al soortgelijke problemen.

maar werd tenminste gewoon toegegeven, nu wordt het door kpn gepresenteerd alsof het er gewoon bijhoort...