Beantwoord

TV-ontvanger loopt regelmatig vast

  • 17 April 2019
  • 3 reacties
  • 224 keer bekeken

Hi, mijn tv ontvanger loopt constant vast. Reboot werkt tijdelijk maar moet elk uur herhaald worden. Heeft zijn beste tijd gehad denk ik.
Kan ik een vervangend exemplaar krijgen?

Admin: Bericht afgesplitst van Interactieve tv afstandsbediening instellen / afstandsbediening kapot | KPN Community
icon

Beste antwoord door Bart_ 19 April 2019, 08:59

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Paaskip Het is in elk geval niet goed gesteld met je ontvanger. Laten we samen eens kijken: als eerste wil ik een aantal dingen weten. Welk model heb je precies? En ik ben ook nieuwsgierig hoe je 'm hebt aangesloten op je Experia Box: is dat via een Draadloze Verbindingsset of rechtstreeks met een kabel? En je geeft dat je een reboot hebt gedaan: hoe heb je dit uitgevoerd?
Hi Bart,
Het betreft model arris vip2952
Hij is aangesloten via utpkabel. Altijd geweest. Laatste weken langzaam vastloper, steeds vaker en eerder. Reset via aan uit knop werkt even, reset door software te herinstalleren maakt geen verschil tegenover aan uit knop reset. Ook experiabox gereset, stekkers eruit, niets verbeterd. Ben onderhand wel klaar mee...
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Paaskip Dank voor je toelichting. Ik heb alles eens doorgemeten en daar komt uit naar voren dat we de ontvanger gaan omruilen. De details staan in het privébericht dat ik je stuurde.

Reageer