Beantwoord

Zenderkeuze van kpn

  • 4 June 2019
  • 9 reacties
  • 1461 keer bekeken

Kpn heeft al weer twee zenders uit het pakket geschrapt, antenna 3 en tv monde, met goede Franse films met ondertiteling. Het is nog al een verschil of de tv de hele dag aan staat met kinderprogramma's of kitchenzenders omdat het zo gezellig is als achtergrond. Je slaat er eens een blik op maar kijken doe je niet constant. Tv monde en antenna 3 of TVE zijn zenders met wereldtalen, van grote landen in de EU. De politiek geïnteresseerde burger kijkt hierna. Als alleen kijkcijfers het kriterium zijn voor de kpn om zenders te handhaven zijn we heel slecht bij u af, worden heel slecht bediend. Je kunt toch ook een mix maken van kwalitatieve journalistiek en amusement samen en niet op basis van kijkcijfers. Die zogezegd ook niet betrouwbaar zijn. Ik denk dat u in ons Europa moet gaan omdenken. Hoop dat u op uw plannen terugkomt en andere waarden laat gelden
J de jong
icon

Beste antwoord door Paul van KPN 5 June 2019, 14:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Hallo @JdeJongstu . Sorry, maar TV5Monde is al een jaar weg bij KPN, kennelijk keek je er toch niet zo vaak naar 😉
Wat schamper. Ik mis Tv5Monde al een jaar, het ging me om het feit dat inhoudelijke zenders met andere weteldtalen verdwijnen.
Reputatie 7
Badge +25
Hi @JdeJongstu. Ik weet niet waarom je denkt dat kijkcijfers het enige criterium is voor het zenderaanbod, maar dat klopt niet. Wel is het er een onderdeel van... Ik vind het vervelend voor je dat er 2 zenders weg zijn die je veel keek, maar voor nu is daar helaas niets aan te doen. Er is altijd kans dat er een zender uiteindelijk weer terugkomt, maar aangezien de zenderwijzigingen net achter de rug zijn, verwacht ik het niet binnenkort. Een recent voorbeeld is bijvoorbeeld Brava (Stingray Classica).
Dat kijkcijfer argument wordt wel genoemd bij pakket veranderingen het lijkt 1 van 2 criteria te zijn die nauw verbonden zijn. In de meeste communicatie komt het over dat het kijkgedrag doorslag gevend is.

We kijken op regelmatige basis naar de samenstelling van onze zenderpakketten, naar aanleiding van het kijkgedrag en afspraken met onze zenders.

bron
Reputatie 7
Badge +25
Klopt, er wordt zeker gekeken naar de kijkcijfers, maar zoals gezegd is dat niet het enige criterium.
De andere lijkt de licentie afspraken te zijn in dat geval inderdaad niet de enige. Er zijn mischien nog andere criteria die niet publiek bekend zijn.
Reputatie 7
Badge +20
Ik mis nog steeds BBC 4 (BBC3 kan niet, dat weet ik).
Maar BBC4, mag van mij wel terug.
Hallo @JdeJongstu . Sorry, maar TV5Monde is al een jaar weg bij KPN, kennelijk keek je er toch niet zo vaak naar ;)

Ik zie dat dit het enige is wat je hebt te melden. Als je echt actief bent in dit forum moet het je opvallen hoe regelmatig er wordt gevraagd of TV5 weer terugkomt.

Niet iedereen heeft dezelfde smaak als jij, maar weinigen hebben de eigenschap om nieuwkomers belachelijk te maken. Het kan best zijn dat de originele poster de tekst heeft ingekort omdat ieder intelligent mens het wel begrijpt na eerst het forum te hebben doorzocht.

Goedenavond graag zou ik weer een Spaanstalige zender bij het zenderpakket van de KPN willen hebben TVE of Antena 3. Alvast dank