Vraag

2,5MB/s snelheid bij streamen terwijl download 50mb/s is

  • 1 May 2020
  • 4 reacties
  • 66 keer bekeken

Ik probeer te streamen maar kan helaas geen snelheid halen van boven de 2,5 MB per seconde. Dit terwijl ik glasvezel kabel internet heb doorgekoppeld met een UTP kabel naar mij pc. Bij snelheid checks geeft deze keurig 50mb/s aan. Wat doe ik verkeerd?

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Ramon Kieft, dat is wel merkwaardig zeg! Ik kan zo niet zeggen dat dit me bekend voorkomt. 
Wat bedoel je precies met streamen? Bedoel je het kijken of uitzenden van een stream? 

Kan je dit ook met andere browsers,bronnen en apparaten testen?

Reputatie 7
Badge +20

Hey @Ramon Kieft, ik heb niets meer van je gehoord. Heb je inmiddels een oplossing kunnen vinden?

Momenteel heb ik nog steeds een lage upload snelheid bij streamen, dan hebben we het over 2500-2700 kb/s. Dit terwijl mn computer aangesloten is aan de netwerkkabel. Dit is ook zo bij andere software of browsers. 

Reputatie 7
Badge +20

Als je ook 50Mbit/s upload hebt is dat maar 6250kb/s of 6.25MB/s als je het omrekent. Kun je ook eens vanaf een ander apparaat proberen te streamen?
Ik kijk graag even met je mee naar je aansluiting kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?