Beantwoord

2 experia wifi bedraad aangesloten, maar bereik nog niet goed.

  • 23 August 2019
  • 5 reacties
  • 93 keer bekeken

Wifi dekking was slecht. M.b.v. de wifi checker uiteindelijk 2 bedraad aangesloten experia wifi gekregen en aangesloten. B.g.g. is nu goed. Even als de 2e verdieping, waar de 2e experia wifi staat.

Bij dit proces bleek een van deze experia wifi dingen in de meterkast bij de experia box te moeten staan en de wifi "zender" van de experia box ging automatisch uit.

Nu mijn vraag. Kan ik de wifi "zender" van de experia box (versie 8 geloof ik) zelf weer aan zetten en de experia wifi die er nu naast staat naar de 1e verdieping verplaatsen?

En als dat kan graag wat instructies....
icon

Beste antwoord door Joep1965 23 August 2019, 15:40

Bekijk origineel

5 reacties

Badge +19
Nee dat kan niet! Het beste resultaat geeft op iedere woonlaag een experia Wi-Fi bekabeld neer te zetten.
Hallo @Joep1965 , Bij de V10 wordt de wifi van de V10 ook uitgeschakeld bij aansluiting zwarte Experia wifi, dat is te omzeilen en weer aan te zetten, bij Telfort tenminste.
Reputatie 7
Badge +24
Hij moet niet per se in de meterkast staan, hij mag ook gewoon in de woonkamer staan. Als daar maar een kabel ligt waar je hem op aan kunt sluiten. Bij het tv kastje bijv.
Badge +19
@Jan-D ik weet het maar hier gaat het (waarschijnlijk) over de V8.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Rietje54 Ik zie dat je al een aantal goede tips hebt gekregen. Kun je er mee uit de voeten?

Reageer