Vraag

2 KPN SuperWifi punten(startpakket)

  • 1 February 2020
  • 4 reacties
  • 310 keer bekeken

ziet er heel belovend uit jammer dat ik weer een hoop geld moet uitgeven .

dacht ik net dat ik de beste kpn versterkers huis had mag ik weer nieuwe kopen om het beste in huis te hebben….

word een duur geintje zo

 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

super wifi bestaat niet

je hebt echt wel betere dan deze

deze ondersteunen niet eens wifi ax wat er zo super wifi aan is snap ik niet

als je denkt over aanschaf kijk eerst eens goed op internet

vergelijk en kijk je veel betere merken als dit

Reputatie 7
Badge +24

Iedere fabrikant brengt zo ongeveer ieder jaar of iedere 2 jaar wel nieuwe wifi producten uit. Zo werkt dat nu 1maal. Zo ook bij KPN.

tja soms moet je eerst nadenken voor je handelt,   bij kpn zou ik zelfs 3x nadenken voor je handelt. 

de ene noemd het supper wifi, de andere noemd het  overal inhuis wifi.  er is een forum tweakers, die geven je vaak de beste oplossing en advies, beter dan betweters hier

Reputatie 7
Badge +25

Hoi! Volgens mij is het altijd verstandig om eerst een goede afweging te maken over wat je exact wil bereiken, welke apparatuur daar het beste voor werkt, en welke prijs je ervoor wil betalen. Wil je WiFi 6/AX, dan moet je die Superwifipunten inderdaad niet nemen. Wil je 2 punten met WiFi 6? Dan ben je waarschijnlijk ook veel meer geld kwijt. Tweakers is inderdaad een goede vergelijkingssite, waar ook veel kennis is.. Kan ik alleen maar beamen… Als je het mij vraagt gaat het ook niet alleen om “het nieuwste van het nieuwste”, maar of de WiFi naar tevredenheid/goed werkt. Maar dat is maar mijn mening natuurlijk.