Beantwoord

2 maanden na opzegging ontvang ik nog steeds facturen

  • 14 December 2020
  • 6 reacties
  • 69 keer bekeken

Hallo,
 

Ik heb van KPN per email een bevestiging ontvangen dat mijn opzegging per 16-10-2020 gered was.
Voor October én November is nog geld ingetrokken en zelfs voor December heb ik nu een factuur ontvangen. 
Hoe lang gaat dit nog door en waneer krijg ik mijn geld terug? Incl December zijn het dan 220+€.
 

Groet, Alfred

icon

Beste antwoord door afol 20 December 2020, 21:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hi @afol en hartelijk dank voor jouw bericht! Door de drukte die wij ervaren, kom ik er nu pas aan toe om op jouw bericht te reageren: excuses hiervoor. Zo te lezen gaat het niet goed met de opzegging van jouw abonnement, waardoor de facturering nu doorloopt. Is dit inmiddels geregeld of heb je inmiddels meer duidelijkheid?
Ik hoor het graag van je. Als je nog wacht op duidelijkheid, vul dan alsjeblieft ook de benodigde gegevens in, in jouw profiel. Dan kijk ik voor je nakijken wat de stand van zaken is!

Hallo,

ondertussen contact gehad via de chat, volgens chat zou het nu goed moeten komoen. Ik heb een tweede bevestiging van mijn opzegging ontvangen. Ik ben benieuwd of ik nu ook zonder problemen het geld van de 3 maanden terug krijg.
 

Reputatie 7
Badge +16

Ah, heel fijn. Met de verrekening van de kosten moet het dan ook goed komen: zo niet, laat het dan alsjeblieft weten.

Ik heb helaas tot heden mijn geld nog niet terug mogen ontvangen.
Ik heb mijn profiel gegevens bijgewerkt.

ik heb op 5 jan een pakket ontvangen om het modem en tv ontvanger terug te sturen. Dat heb ik op 6 jan gedaan. De dagtekening van het pakket was 18 dec en het verzoek om het binnen 2 weken terug te sturen. Dat was niet te doen, gezien ik pakket meer dan 2 weken later dan 18 dec heb ontvangen.

Probleem is dus helaas not niet verholpen

Reputatie 7
Badge +16

Het retourneren van de apparatuur komt niet op een dag aan, dus dat vormt geen probleem. Ik zie dat je nog geen slotfactuur ontvangen hebt: deze zal je in de komende week ontvangen en daarna wordt het bedrag teruggestort. Ik moet beroep doen op wat extra geduld van jouw kant! 

dit is niet fijn, ik wacht ten slotte al sinds 18 October