Vraag

2 weken geen internet, beloofde compensatie niet nagekomen, telefonische support is onbeschoft

  • 26 October 2020
  • 1 reactie
  • 51 keer bekeken

Ik heb 2 maanden geleden voor 2 weken geen glasvezel gehad en ik nam in eerste instantie aan dat ze dat automatisch zouden verrekenen op mijn factuur. Toen ik ontdekte dat dat niet was gebeurd, heb ik via de klantenservice gehoord dat ik 40 euro korting zou krijgen op mijn aankomende factuur. Toen ik vandaag mijn nieuwe factuur krijg zag ik tot mijn grote verrassing dat er geen enkele korting was toegekend. Uiteraard gelijk weer gebeld en werd er mij verteld dat het allemaal heel vervelend voor mij was maar dat deze desbetreffende persoon hier niet over ging (keuzemenu Factuur en crediteuren). Ik vroeg daarop of ik kon worden doorverbonden met iemand die daar wel over ging en werd vervolgens 20 minuten in de wacht gezet waarna de verbinding werd verbroken. Ik vind dit er stuitend voor een bedrijf als KPN dat er in allerlei bochten gewricht moet worden over een bedrag van 40 euro.

 

Ik hoop dat deze zaak netjes afgehandeld kan worden.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15

@BeetjeService Welkom op het forum. 

Ik heb je gegevens er bij gepakt en uitgezocht hoe dit zit. De toegezegde vergoeding zie ik helaas niet terugkomen. Maar dat je recht hebt op een vergoeding is natuurlijk wel een feit. 

Volgens mijn gegevens is de storing bij ons aangemeld op 30-08. De storing is door de monteur afgemeld op 08-09, dat is een totaal van 10 dagen waar ik 1 dag extra bij reken voor het aanmelden van de storing. 

Je abonnementskosten zijn 79,10, dit deel ik door 30 en maal 11 voor de dagen zonder diensten. Dit komt een bedrag van 29 euro, dit bedrag zal ik in mindering brengen op de volgende factuur.Â