Beantwoord

4 weken zonder tv en internet

  • 13 June 2022
  • 8 reacties
  • 92 keer bekeken

Goedendag,

 

Jammer genoeg zitten wij al 4 weken zonder tv en internet. We bellen elke dag / week maar worden continu van het kastje naar de muur gestuurd. Er zijn al een tal van monteurs langs geweest voor de algemene kast & het glasvezel kastje. Iedere keer wijzen elkaar de vinger maar spijtig genoeg resultaat. De klantenservice weet je niet te helpen. De case managers weten je niet te helpen. Als antwoord krijg je je moet een aantal dagen wachten totdat er een andere monteur langs komt. Is er een monteur langs geweest binnen 10 min is de ticket alweer afgemeld!! Beste KPN hoe kunnen jullie in godsnaam zulke service verlenen? We moeten iedere x met onze telefoon tv kijken omdat de tv geen WiFi verbinding maakt met die hotspot.

 Hebben mensen hier nog meer last van?!!! Is er hier überhaupt een oplossing voor?!! Want wat zullen zeker hiervoor juridische stappen gaan ondernemen!

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 13 June 2022, 18:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Badge +19

Dat is balen.  Wat zegt www.kpnnetwerk.nl over de status van uw aansluiting? U moet daarvoor even uw postcode en huisnummer invullen. De uitslag is heel belangrijk in dit geval.

We hebben gewoon glasvezel aansluiting. Ook zoals de site zegt. Maar kpn netbeheer als kpn zelf kunnen ons niet helpen.

Wij zitten ook 4 weken zonder hoor. KPN is totaal niet aan te raden. Ook wij zijn vaak genoeg op de hoorn gegooid en we zitten nog steeds zonder omdat niemand ons kan helpen!!

 

Admin: verplaatst naar je eigen topic

Nou, dan de juridische stappen dan maar, je bereikt er alleen zo weinig mee.

Een aangetekende brief sturen en ze een redelijke termijn, dat is 14 dagen geven om de problemen op te lossen, en als ze dit niet lukt je kosteloos wilt opzeggen, je hebt er dus helemaal niks aan, en je schiet er ook niks mee op, wil je naar een ander zit je toch weer aan die glaskabel van KPN vast.

Badge +19

Je had al een werkende glasvezelverbinding????

Ja klopt. We hadden een werkende glasvezelverbinding. En gegeven moment is er iets gebeurd waardoor het tot nu toe nog steeds niet goed is gekomen.

Badge +19

Wat een drama.  Ik ga een hulplijntje uitgooien naar een moderater.  Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze voor je aan de slag. 

Reputatie 7
Badge +20

Goedenavond @Xanadu Hendriksen, welkom op ons forum!
Jeetje wat een gedoe! Ik kijk graag even met je mee!
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Ik moet je al wel vast waarschuwen dat ik niet veel meer kan dan onze telefonische collega's bij 0800-0402 en een reactie hier altijd wat langer zal duren dan snel even bellen.
Dat gezegd hebbende kijk ik natuurlijk graag even mee om wat duidelijkheid te scheppen!