Beantwoord

4G Buitengebied, 2 weken gesteggel om een modem!

  • 12 March 2019
  • 3 reacties
  • 174 keer bekeken

Twee weken terug donderdag is er bij ons een KPN monteur langs geweest die geconstateerd heeft dat onze 4G buitengebied modem kapot is. Hij zei dat ik zelf moest bellen naar KPN om een nieuwe modem aan te vragen. Dat gedaan, de man bij de 4g buitengebied afdeling gaf uit zichzelf meerdere malen excuses, dat eigenlijk de monteur het had moeten aanvragen, hij het bij zich had moeten hebben enz. Al goed, de KPN medewerker zou een nieuwe 4G buitengebied modem laten opsturen maar dat ging wel ingewikkeld omdat eigenlijk de monteur dat had moeten doen. Daarna echter niks meer van gehoord.

Daarna met een KPN medewerker gechat die zei dat het nu echt opgestuurd zou worden. Nog niks gehoord... Daarna nog een keer met een KPN medewerker gechat die gaf aan dat het waarschijnlijk niet mogelijk was een vervanging te krijgen maar alleen een duurder abonnement te nemen????!! Hij zou het nog navragen en weer contact opnemen. En je raad het al, weer niks gehoord.

Oftewel, graag zou ik dit opgelost zien. Een kapotte (buiten onze schuld om uiteraard) 4g buitengebied modem vervangen......
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 13 March 2019, 15:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Fred, welkom op het forum. Ik zie inderdaad dat je contact met ons hebt gehad hierover. Ik zal proberen om dit zo goed mogelijk uit te leggen. Jij hebt van ons het product Internet Buitengebied van het eerste uur, toen we het net selectief uitrolden. Dit houdt in dat je een losse 4G modem hebt los van de Experiabox. Inmiddels zijn we een stuk verder en hebben wij deze dienst ook breder uitgerold met andere apparatuur. Dat is een 4g modemextensie die gekoppeld wordt aan je Experiabox.

Nu het ingewikkeldere gedeelte. Om in aanmerking te komen voor de 4G zoals deze nu breed is uitgerold dien je een nieuwe versie van onze abonnementen te hebben. Jij hebt een abonnement uit 2012 waarbij dit niet mogelijk is, dan zou je over moeten gaan naar de nieuwe versies. Dan ga je van € 66,13 naar € 68,- per maand inclusief de 3 Digitenne ontvangers en telefoonnummer. Dit is wat de chatmedewerker hiermee bedoelde.

Maar, voordat we die kant op gaan wil ik eerst proberen om jou een nieuwe losse 4G modem te sturen zoals je het nu hebt en dus zonder aanpassing. Ben hierin wel afhankelijk van de voorraad, maar het lijkt er wel op dat er nog 1 aanwezig is. Kan het alleen niet garanderen. Als je hiervoor open staat kan ik dit in gang zetten. Het gaat hier om een omruiling bij een Post NL punt bij jou in de buurt. Neem dan de modem mee in een doosje en je ID-bewijs. Dit moet wel dezelfde achternaam hebben als de contractant. Dit zou dan bij de Jumbo in Zutphen omgeruild kunnen worden. Als je dit goed vindt kan ik het morgen of vrijdag daar al laten bezorgen.

Ik hoor graag van je. :)
Maar, voordat we die kant op gaan wil ik eerst proberen om jou een nieuwe losse 4G modem te sturen zoals je het nu hebt en dus zonder aanpassing. Ben hierin wel afhankelijk van de voorraad, maar het lijkt er wel op dat er nog 1 aanwezig is. Kan het alleen niet garanderen. Als je hiervoor open staat kan ik dit in gang zetten. Het gaat hier om een omruiling bij een Post NL punt bij jou in de buurt. Neem dan de modem mee in een doosje en je ID-bewijs. Dit moet wel dezelfde achternaam hebben als de contractant. Dit zou dan bij de Jumbo in Zutphen omgeruild kunnen worden. Als je dit goed vindt kan ik het morgen of vrijdag daar al laten bezorgen.

Ik hoor graag van je. :)

Dat zou ik een prima oplossing vinden 🙂 Dus ik ga akkoord.
Reputatie 7
Badge +24
Bij deze aangestuurd, het wordt dan vrijdag na 15 uur. Ik hoop dat je de juiste krijgt anders blijft alleen de eerste optie nog over. Laat het me weten.