Twee weken terug donderdag is er bij ons een KPN monteur langs geweest die geconstateerd heeft dat onze 4G buitengebied modem kapot is. Hij zei dat ik zelf moest bellen naar KPN om een nieuwe modem aan te vragen. Dat gedaan, de man bij de 4g buitengebied afdeling gaf uit zichzelf meerdere malen excuses, dat eigenlijk de monteur het had moeten aanvragen, hij het bij zich had moeten hebben enz. Al goed, de KPN medewerker zou een nieuwe 4G buitengebied modem laten opsturen maar dat ging wel ingewikkeld omdat eigenlijk de monteur dat had moeten doen. Daarna echter niks meer van gehoord.
Daarna met een KPN medewerker gechat die zei dat het nu echt opgestuurd zou worden. Nog niks gehoord... Daarna nog een keer met een KPN medewerker gechat die gaf aan dat het waarschijnlijk niet mogelijk was een vervanging te krijgen maar alleen een duurder abonnement te nemen????!! Hij zou het nog navragen en weer contact opnemen. En je raad het al, weer niks gehoord.
Oftewel, graag zou ik dit opgelost zien. Een kapotte (buiten onze schuld om uiteraard) 4g buitengebied modem vervangen......