Vraag

4G buitengebied modem

  • 21 August 2020
  • 9 reacties
  • 89 keer bekeken

Goedemiddag!

Wij hebben sinds kort het buitengebied modem van KPN, werkt super! Ik kan met deze snelheid ook thuis werken (wat in deze tijden erg fijn is). Nu vroeg ik me af, we gaan langzaam het najaar in, en het lijkt er niet op dat ik snel op kantoor kan gaan werken.

Is het buitengebied modem sterk genoeg om een zware winter door te komen (denk hierbij veel sneeuwval, of slecht weer). Ik ga er niet vanuit dat het zal gebeuren komende winter, maar ik wil op alles voorbereid zijn. Nu kan ik nog makkelijk wat regelen om naar kantoor te gaan als het nodig is. We hebben het buitengebied modem nog niet heel lang. Hoe zijn de ervaringen met het buitengebied modem in de winter periode van jullie. 

Groetjes,

Bart


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +9

@Superbartje, mijn ervaring met SIB in de winter is prima. Ik heb vanaf dag 1 prima ervaring. Ik denk dat ik inmiddels 3 jaar lang al SIB hebt.

@Superbartje, mijn ervaring met SIB in de winter is prima. Ik heb vanaf dag 1 prima ervaring. Ik denk dat ik inmiddels 3 jaar lang al SIB hebt.

Hoi! Bedankt voor je antwoord, ik ben net nieuw op het forum ik ken deze afkorting nog niet. Waar staat SIB voor?

Reputatie 7
Badge +9

Sneller Internet Buitengebied 😊

Reputatie 7
Badge +7

In de winter werkt het bij mijzelfs veel beter, alle bomen zonder blad en vaak droge lucht. Vocht en bomen met blad zijn de vijand van hoogfrequente signalen. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Superbartje, ik zie dat @Ernst-Jan en @Hoopvol je gerust hebben weten te stellen, zelf ga ik er ook van uit dat de winter geen problemen op gaat leveren :blush:

Hi @Superbartje, ik zie dat @Ernst-Jan en @Hoopvol je gerust hebben weten te stellen, zelf ga ik er ook van uit dat de winter geen problemen op gaat leveren :blush:

Ik hoop het, ik ben benieuwd hoe het gaat zijn! Als het ooit mogelijk is dat KPN hier glasvezel laat komen ben ik al helemaal tevreden. Tot nu moet het maar even zo.

Reputatie 7
Badge +20

 Als het ooit mogelijk is dat KPN hier glasvezel laat komen ben ik al helemaal tevreden. Tot nu moet het maar even zo.

Ik hoop voor je dat dat er in de toekomst inderdaad aan gaat komen! Als je je gegevens invult op de website van NetwerkNL, kan je zien of en voor wanneer er een upgrade van de lijn gepland staat :slight_smile:

 Als het ooit mogelijk is dat KPN hier glasvezel laat komen ben ik al helemaal tevreden. Tot nu moet het maar even zo.

Ik hoop voor je dat dat er in de toekomst inderdaad aan gaat komen! Als je je gegevens invult op de website van NetwerkNL, kan je zien of en voor wanneer er een upgrade van de lijn gepland staat :slight_smile:

Er is nog geen planning bekend zo te zien, een andere provider in onze regio gaat hier wel mee aan de slag al. Is het mogelijk dat jullie deze kabel ook gaan gebruiken?

Reputatie 7
Badge +20

In sommige gevallen is dat mogelijk, er zijn bepaalde partijen waar wij mee samenwerken!