Beantwoord

4G modem aansluiten op welke poort?

  • 18 January 2021
  • 7 reacties
  • 286 keer bekeken

Waar moet mijn 4 G modem op aangesloten worden? Ik heb 3 gewone poorten, 3 Ethernet en 1 WAN waar moet deze op? Het internet is zo ongelofelijk traag. Ondanks dit duurdere pakket. 

icon

Beste antwoord door Joep1965 18 January 2021, 18:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Badge +19

Op de ethernetpoort. welke snelheid haal je?

Een hele geringe snelheid. Waar dient de WAN poort voor? 

Badge +19

Die is voor glasvezel bijvoorbeeld. Hoeveel lampje branden er op het 4g modem qua bereik? Hier kan je jouw positie opzoeken tov de zandmasten https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl/maps/zendmasten het is belangrijk dat het 4g modem goed staat opgesteld.

Een lampje brandt er maar. En die lampjes achterop de 4G modem knipperen de hele tijd hoort dit? 

En de monteur van KPN heeft de 4G modem geïnstalleerd dus zou goed moeten zijn

 

Reputatie 7
Badge +7

Dat knipperen achterop is normaal, dat betekent dat er verkeer is tussen de Experiabox en het 4G modem. Welke snelheid heb je met en zonder 4G?

Ik zal als ik thuis ben het testen. Maar ik ben bang dat het veel te sloom is. We kunnen hier gelukkig wel glasvezel van Solcon nemen maar voordat alles aangesloten is zijn we wel een tijd verder. De aansluiting naar het huis moet nog gelegd worden.