Vraag

5g

  • 27 February 2020
  • 3 reacties
  • 193 keer bekeken

U vind in dit artikel https://www.nu.nl/tech/6033370/providers-burgers-proberen-komst-van-5g-masten-tegen-te-houden.html dat omdat u miljarden betaald voor 5g dat u recht hebt op het plaatsen van de straling masten, kunt u mij dan ook bevestigen dat als ik er ziek van wordt u voor mijn ziektekosten opdraait? U moet ook denken aan de gezondheid van de burgers, het huidige stralingslimiet test alleen maar voor opwarming van het lichaam, niet voor tumoren alsook dnaschade en steeds vaker voorkomende  leukemie bij kinderen  door emv, dat emv gevoelige mensen nu al leven in een huis behangen met aluminiumfolie.... Verder heeft het Corona virus hoax alle symptomen die emv gevoelige mensen hebben, alsook dat 5g vanaf oktober in wuhan is geactiveerd, ik zal er dan ook alles aan doen om 5g te voorkomen zolang er dokters en wetenschappers zijn die waarschuwen voor 5g, want Corona virus is jullie 5gziekte


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Badge +19

U kunt het beste maar verhuizen naar een plek waar 5g nooit zal komen.

Mensen die tegen de komst van 5G zijn hebben natuurlijk ook totaal geen draadloze apparatuur in huis zosls telefoons, wifi, afstandsbedieningen, enzovoort.

 

Reputatie 7
Badge +24

 Hi W, dankjewel voor je bericht hier. 

Verder heeft het Corona virus hoax alle symptomen die emv gevoelige mensen hebben, alsook dat 5g vanaf oktober in wuhan is geactiveerd, ik zal er dan ook alles aan doen om 5g te voorkomen zolang er dokters en wetenschappers zijn die waarschuwen voor 5g, want Corona virus is jullie 5gziekte

Elke dag weer leer ik nieuwe dingen bij en laat ik me verbazen, vandaag was dit mijn verbaas- en leermomentje. 

 

 kunt u mij dan ook bevestigen dat als ik er ziek van wordt u voor mijn ziektekosten opdraait? 

Nee, dat kan ik niet.