Beantwoord

Aanbod gekregen om toch als klant te blijven, maar ik ben niet teruggebeld

  • 4 March 2022
  • 10 reacties
  • 81 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Hallo allemaal, mogelijk kan ik terugkomen als klant, woensdag al telefonisch contact gehad met de klantenservice en een aanbod gehad. Echter wilde ik nog even met mijn partner overleggen en kijken wat mijn huidige provider kpn bieden. Nu zou ik vandaag om 11.30 uur terug gebeld worden.....tot op heden nog niets gehoord.

Wil KPN mij nog terug of......

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 4 March 2022, 16:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Zelf reageren, KPN reageert  niet telefonisch, ondanks beloftes. Lees ik vaker binnen dit forum.

 

Reputatie 3
Badge +3

@JanD vind het zelf jammer dat ik er dan weer achteraan moet terwijl de persoon de terugbelafspraak in zijn agenda heeft gezet.

Dus ja, wat is er dan genoteerd qua aanbod wat mij gedaan is vraag ik mij dan af.

@JanD vind het zelf jammer dat ik er dan weer achteraan moet terwijl de persoon de terugbelafspraak in zijn agenda heeft gezet.

Dus ja, wat is er dan genoteerd qua aanbod wat mij gedaan is vraag ik mij dan af.

Hallo @Sluisie81 ben je vergeten welk aanbod je is gedaan dan, je wilde het aanbod toch eerst met je partner overleggen, dan ken je het aanbod toch je hoeft er dan alleen nog maar op in te gaan of niet.

De helpdesk logt alles, dus als je een collega treft als je belt, die kan precies zien wat er besproken is.

 

Reputatie 3
Badge +3

Nee hoor ik ben niet vergeten dat zeg ik toch ook niet! 

Ik vraag me dan meer af, dat als je al niet teruggebelt kan worden, wat er dan staat qua aanbod om terug te komen. Dit gezien ik nu geen klant ben van KPN.

Was je 'vroeger' ook geen klant van Telfort, @Sluisie81 , je 'handtekening' komt me zo bekend voor?

 

Reputatie 3
Badge +3

Van KPN inderdaad dat klopt. Dus daar zou je m aan kunnen herkennen.

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Sluisie81, wat jammer dat je niet terug bent gebeld, mijn excuses namens KPN.

Het aanbod wat jij hebt gekregen is overigens hetzelfde aanbod wat alle collega's bij de telefonische ingang kunnen doen. Dit komt doordat jij officieel gezien geen klant meer bij ons bent met je vaste aansluiting, je wordt dan als nieuwe klant gezien en kunt kiezen uit meerdere kortingen. Een periode gratis Viaplay, 6 maanden korting op je abonnement of 2 gratis Superwifi punten. Dit kun je vinden en eventueel via onze website bestellen (Scrol even naar beneden). 
 

Zelf reageren, KPN reageert  niet telefonisch, ondanks beloftes. Lees ik vaker binnen dit forum.

Hier wil ook even op reageren, want je zegt dit met zoveel overtuiging dat ik ook bijna ging geloven dat KPN nooit reageert. Dat er op het forum gevallen bekend zijn waar het fout gaat zegt uiteraard niet dat KPN nooit reageert, hoewel de bedoeling is om dat wel te doen.
Het zou misschien fijn zijn als iedereen die wél terug is gebeld hier spontaan een topic aanmaakt om te laten weten dat ze terug zijn gebeld. Maar dat zal natuurlijk nooit gebeuren en uiteindelijk alleen rommelig werken op een forum. 

Reputatie 3
Badge +3

@Alex_P dank voor je reactie! Excuus geaccepteerd hoor!

Maar dan denk ik dat ik bij mijn huidige provider blijf gezien deze mij en 2 wifi punten gratis en 6 maanden korting kan bieden.

Wilde nog vragen of jullie een soort gelijke aanbieding konden aanbieden eventueel, maar zoals ik het lees is dat dus niet mogelijk/bespreekbaar.

 

Gezien ik de Wifipunten echt nodig ben gezien de dekking in huis en ja zonder de korting ben ik uiteindelijk duurder uit dan bij mijn provider nu, dus dat doe ik natuurlijk niet.

Hallo @Sluisie81 , dus je bent al klant bij provider X, je verlengt en je krijgt èn korting èn 2 wifipunten???

Bij KPN krijg je niets als je verlengt, hoort ook zo vind ik. Ik heb geen zin om aan de onterechte cadeaus voor een ander mee te betalen. Bij KPN krijg je óf het een óf het ander als nieuwe klant.

Hallo @Alex_P  , gisteravond landelijke tv storing, via storingspagina aangemeld voor bericht wanneer het over is, ik moet het bericht nog krijgen ook dit lees ik wel meer binnen dit forum, jammer, maar helaas, ik blijf bij mijn eerdere uitspraak.

 

Reputatie 3
Badge +3

@JanD dat aanbod heb ik gekregen inderdaad om te blijven omdat ik anders weg zou gaan.

Maar goed...die keuze is snel gemaakt nu.

Ga natuurlijk niet meer betalen bij een andere provider als ik over mijn huidige provider ook tevreden ben.

Misschien in de toekomst maar weer kijken bij KPN.