Beantwoord

Aanbod van andere provider gekregen

  • 27 March 2019
  • 22 reacties
  • 375 keer bekeken

Vandaag ben ik benadert door ZIGGO met een aantrekkelijk aanbod. Ik wordt hierover overmorgen teruggebeld. Wat kan KPN hier tegenover stellen?

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Bart_ 29 March 2019, 11:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

22 reacties

Hoi Allemaal,

Grappig ik ben ook door ziggo gebeld.

Gelukkig weet ik al wat ze er bij KPN tegenoverstellen.
Iets wat ziggo * mij in al die jaren dat die firma mijn provider was nooit hebben kunnen bieden.

Betrouwbaarheid

En daar kan geen aanbieding overheen. 😂
* (voorheen UPC)
Reputatie 7
Als dat aanbod van Ziggo nog gebaseerd is op een mediabox XL dan zou ik me ernstig achter m'n oren krabben alvorens daar op in te gaan.
Het is natuurlijk ook sterk afhankelijk van wat KPN je nu kan bieden aan bandbreedte.
Wat is de snelheid van jouw Internet aansluiting?
Heb je een DSL aansluiting of een glasvezel aansluiting?
Bij glasvezel zou ik nooit maar dan ook nooit overstappen naar Ziggo, puur vanwege de betrouwbaarheid van de verbinding.

Wat is de snelheid van jouw Internet aansluiting?

Ik heb Glasvezel wjb met een snelheid 100/10 Mbit/s die hoort bij een alles in een abonnement.

Daar heb ik twee Philips kleuren tv op draaien een laptop desktop een tablet, vaste telefoon mobiel.
Een Sonos Beam een Sub en twee One's.

En alles kan tegelijk aangezet worden.
O ja ik heb drie wifi versterkers 😎
Reputatie 7
Mijn vraag was meer aan @J.Slendebroek gericht. 😎
Daar moet je dan nog even op wachten
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @J.Slendebroek Hoe is het gesprek met de concullega verlopen? We werken niet met keiharde kortingsacties, maar voordelen zijn er bij ons natuurlijk zat. De forumleden in dit topic noemen er enkele: een stabiel en betrouwbaar netwerk. En als je KPN Compleet bent is er ook nog eens doorlopend voordeel. Laat het gerust weten.

Ook ik ben vandaag benaderd door Ziggo. Zij willen mij terug als klant en kwamen met een serieus bod.

Doet KPN hier iets aan om cliënten te behouden of moet ik maar overstappen?

Graag een reactie van de KPN.

Jammer dat ik niet rechtstreeks met KPN kan communiceren. 

Jammer dat ik niet rechtstreeks met KPN kan communiceren. 

0800 0402, gratis en direkt contact met KPN.

Beste,

ook ik gebeld door Ziggo en super mooi aanbod gekregen wat veel geld scheelt komend jaar. Sneller internet en 6 maanden gratis Abbo, meer zenders en moderne modem. Denk dat de KPN wel wat moet gaan doen om het marktaandeel niet te gaan verliezen.  ZIggo heeft interessante aanbiedingen financieel en qua aanbod snelheid en zenders !

Wat kan KPN voor mij betekenen?

 

Gr KPN klant

Hoi @popsuiker.

Dit misschien.
 

Hallo @J.Slendebroek Hoe is het gesprek met de concullega verlopen? We werken niet met keiharde kortingsacties, maar voordelen zijn er bij ons natuurlijk zat. De forumleden in dit topic noemen er enkele: een stabiel en betrouwbaar netwerk. En als je KPN Compleet bent is er ook nog eens doorlopend voordeel. Laat het gerust weten.

Hallo @genetic ,

Ik heb Glasvezel @wjb wjb met een snelheid 100/10 Mbit/s die hoort bij een alles in een abonnement.

Als jij een glas-aansluiting hebt zou je een synchrone snelheid van 100/100Mbit/s moeten hebben.

100/10Mbit/s hoort bijeen xDSL-aansluiting.

 

Hoi @JanD 
 

Ik had Glasvezel met een snelheid 100/10 Mbit/s die hoorde bij een alles in een abonnement in 2019 op 27 maart @JanD 
Nu 200/45

Hoi @popsuiker.

Dit misschien.
 

Hallo @J.Slendebroek Hoe is het gesprek met de concullega verlopen? We werken niet met keiharde kortingsacties, maar voordelen zijn er bij ons natuurlijk zat. De forumleden in dit topic noemen er enkele: een stabiel en betrouwbaar netwerk. En als je KPN Compleet bent is er ook nog eens doorlopend voordeel. Laat het gerust weten.

Bart heeft dit 2 jaar geleden geschreven, klopte toen eigenlijk ook al niet, want KPN is bekend om alle kenmerken van een prijsvechter met al zijn korting en gratis aanbiedingen. Nu krijg je van alles gratis zolang je maar nog geen klant of je contract verlengt als een vernieuwing, tot het aanbieden van artikelen die eigenlijk vaak niets met een provider te maken hebben en waarop je geen service moet verwachten.   

Woorden als betrouwbaar zijn subjectief. Als je vaak in dit forum leest krijg je echt de indruk dat KPN dat niet is. Maar je leest dan maar een kant van de medaille.

Ik zelf heb geen enkele ervaring met onbetrouwbaarheid van KPN en helemaal niet met dat van Ziggo, hier heb ik iets tegen sinds Chello en hun broadband oplossing.  Ik denk altijd maar, degene die negatief over Ziggo schrijven maar al jaren dit forum bezoeken zijn waarschijnlijk net zo overjarig als ik.

Maar KPN ervaren is traagheid in uitvoering accepteren en geen service aan de deur meer, zoals die er vroeger wel was. 

Dus als je van plan bent over te stappen naar Ziggo, vraag het eens aan kennissen of familie in je omgeving die ook Ziggo hebben. Onderstaand het significante deel van de homepage van KPN op dit moment. 

 

Reputatie 7

Hoi @JanD 
 

Ik had Glasvezel met een snelheid 100/10 Mbit/s die hoorde bij een alles in een abonnement in 2019 op 27 maart @JanD 
Nu 200/45

Dan vraag ik me af of jij wel een glasvezelabonnement hebt immers KPN levert tegenwoordig alleen symmetrische snelheden uitgezonderd het 1000/500Mbps abonnement.

 

Hoi @JanD 
 

Ik had Glasvezel met een snelheid 100/10 Mbit/s die hoorde bij een alles in een abonnement in 2019 op 27 maart @JanD 
Nu 200/45

Dan vraag ik me af of jij wel een glasvezelabonnement hebt immers KPN levert tegenwoordig alleen symmetrische snelheden uitgezonderd het 1000/500Mbps abonnement.

 

Gelukkig hoef jij je niet druk te maken over wat ik wel of niet heb @wjb 

Reputatie 7

Gelukkig hoef jij je niet druk te maken over wat ik wel of niet heb @wjb 

Klopt, maar het zou toch jammer zijn als je recht op 200/200Mbps hebt en maar 200/45Mbps geleverd krijgt.

Maar goed, je zult waarschijnlijk nog een Alles-in-1 abonnement hebben.

Als dat zo is, dan heb je vast en zeker ook een ESPN abonnoment en ben je KPN Compleet en zo niet dan betaal je waarschijnlijk meer dan nodig is. Dat is natuurlijk jouw keuze, niets mis mee. 

Reputatie 6
Badge +7

Nee dat hoeft hij niet maar glasvezel is het in ieder geval niet.

Nogmaals @wjb  Niet jou zaak.

Nee dat hoeft hij niet maar glasvezel is het in ieder geval niet.

Is dit een Telefoonaansluiting 

@Macabeus  ?

Hallo

ook ik krijg mooie aanbiedingen van kpn en tmobile met gratis viaplay. Kan KPN hier niets meedoen voor mij. Ben lang lid en vind die optie van andere providers met gratis Viaplay wel interessant. 
hoor het graag.

Badge +19

Op het forum helpen klanten elkaar en springt een moderater bij indien nodig.  Hier wordt niets met abonnementen of prijzen gedaan.  Bel 0800-0402 en vraag naar de afdeling verkoop

Hallo

ook ik krijg mooie aanbiedingen van kpn en tmobile met gratis viaplay. Kan KPN hier niets meedoen voor mij. Ben lang lid en vind die optie van andere providers met gratis Viaplay wel interessant. 
hoor het graag.

Hallo @F ANK voor bestaande klanten doet KPN al veel, maandelijks aanbiedingen, zie de nieuwsbrieven, nu VIaplay tot 1-8-2022 voor € 9,99 i.p.v. €13,99.

Als je het gedoe van overstappen en weer nieuwe mailaccounts aanmaken bij een andere provider voor lief wilt nemen, moet je het vooral doen.

Succes met je beslissing..

Â